אייל ברקוביץ'
אייל ברקוביץ'צילום: Roni Schutzer / Flash90

חבר הכנסת אייל בן ראובן (המחנה הציוני) מצטרף למתקפה על תכניתם של אייל ברקוביץ' ואופירה אסייג וקורא לחברות המפרסמות במהלך התכנית לחדול מכך, זאת בעקבות דבריו של ברקוביץ' כלפי חברי הכנסת הערבים.

במכתבו לחברות המפרסמות כותב חבר הכנסת בן ראובן, "התכנית סטתה בצורה חריפה אפילו מהרמה הנמוכה אותה היא משדרת מידי שבוע. האבסורד הוא שאין מדובר בפליטת פה, התכנית מצולמת מראש וניתן היה לחתוך את החלק השערורייתי בו אייל ברקוביץ' מכנה את כל חברי הכנסת הערבים כ"גיס חמישי", "מחבלים" ו"מרגלים".

לדבריו "ההשעיה למשך שבוע הינה יציאה לידי חובה, אך לא מבהירה את המסר העיקרי - אסור לתת לגיטמציה להתבטאויות חשוכות כאלו ולמרק את מצפונם של העורכים והבמאים שאפשרו לאירוע חריג זה להתקיים. בהתאם לכך, החלטתי לפנות למספר חברות משמעותיות במשק הישראלי המפרסמות במהלך התכנית בקריאה לעצור לאלתר, לפחות לפרק זמן מסוים את המימון שלהן במהלך התכנית הנמוכה הזו. בכך תביעו את הסתייגותכם מהרוח הגזענית אליה נחשפו אזרחי ישראל".

"ישראכרט, שטראוס, קרביץ אופטיקנה וסופר פארם- במוסדותיכם עובדים אזרחים ערבים רבים שנפגעו קשות מהדברים, אך עוד יותר מן העובדה שהתכנית ממשיכה לקבל במה גם לאחר מכן.

חשוב לי להדגיש, אין זה עניין של ימין ושמאל, כבוד הוא לי לשמוע ולהשמיע את דעותיי בערוצי תקשורת שאינם תואמים את עמדותיי, אני מתנגד לכל גילויי גזענות וקיצוניות משני צידי המתרס ואעמוד איתן כנגד מקרים כאלו גם בעתיד".