רואה: לא מודאג מדבריו של טראמפ

ראש המועצה האזורית בנימין, אבי רואה, לא מודאג מדבריו של הנשיא טראמפ ולפיהם ישראל תצטרך לשלם מחיר במהלך משא ומתן עם הפלסטינים.

אני לא מודאג", אומר רואה לערוץ 7, ''אנחנו כבר 40 שנה נמצאים במרחב, עלו וירדו נשיאים עם רעיונות כאלו ואחרים, עלו וירדו ראשי הממשלה שחשבו לבצע גירוש יהודים מיהודה ושומרון כמו שביצעו מחבל עזה".

"אני ממוקד בהרחבת ההתיישבות, להוסיף יחידות דיור היכן שאפשר. שימשיכו לקשקש. הערבים עצמם לא רוצים שלום ולא רוצים להכיר במדינת ישראל, הם מדברים על פלסטין הגדולה מדן ועד אילת כולל יהודה ושומרון ולכן אני לא מוטרד".

רואה מאוכזב מהכמות המועטה של אישורי הבנייה שניתנו השבוע ותוקף את החלטת ראש הממשלה נתניהו למנוע ברגע האחרון הסדרה של שני מאחזים באיו"ש. ''אף פעם לא מספיק 1000 יחידות דיור. יש במדינה ביקוש אדיר לדיור ואני חושב שיהודה ושומרון ובנימין בפרט היו יכולים לסייע מאוד למדיניות הממשלה כדי לקלוט לכאן משפחות צעירות וחבל מאוד שזו הכמות.

''הדבר החמור הוא שבאישון ליל, ממש לפני ישיבת הוועדה, בלילה הורידו מספר תוכניות מסדר היום. זה לא תורם ליחסי העבודה הטובים בין הרשויות לבין משרד הביטחון ומשרד ראש הממשלה", הוסיף ראש מועצת בנימין.