מייקל רול
מייקל רולצילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א

מייקל רול, אחד השחקנים היציבים ביותר של מכבי ת"א בעונה שעבר, שב הערב (מוצ"ש) לישראל לעונה שנייה במדי האלופה.

"אני מרגיש טוב לחזור כי אני אוהב את המקום הזה. היה קיץ נהדר וכעת המטרה שלנו היא להתחבר כמה שיותר מהר, ליהנות מהזמן שלנו יחד, לאהוב מה שאנחנו עושים וזה יביא תוצאות בהתאם".

הוא התייחס לשחקנים החדשים שהגיעו לקבוצה, שחלקם הגיעו מהליגה הטובה בעולם. "עוד לא דיברתי עם החבר'ה החדשים, רק עם אלה שחוזרים מהעונה הקודמת. מגיעים שמות גדולים עם הרבה כשרון ועל זה כולם מדברים. ככל שנקדים לחבר את כולם יחד הכל יסתדר. צריך לעבוד כמה שיותר קשה ולנצח כמה שיותר משחקים".

"לשמור על ליבת הסגל זה תמיד מפתח להצלחה. אנחנו כבר מכירים אחד את השני, הרגלים ואיך כל אחד ישחק על המגרש", הסביר הפורוורד. "כל עוד נשמור על הליבה הזאת ונבנה על בסיסה את הסגל עם חבר'ה חדשים ומוכשרים, יהיה מצוין".

נזכיר כי ביום שישי הודיעה הקבוצה שהיא מוותרת על תוכניתה המקורית להתפצל העונה ולשחק בשני סגלים - אחד באירופה ואחד בליגה.

בהודעה שפרסמה הקבוצה נכתב כי "ב-8.4.2018 מכבי תל אביב יצאה בהודעה על החלטתה לפצל את הקבוצה ל-2 סגלים, סגל לליגת העל וסגל ליורוליג. הסיבות שהובילו להחלטת הפיצול הוסברו במפורט במפגש עם אנשי תקשורת שהתקיים בהיכל המכבים, והוסברו במצגת שהוכנה על ידי המועדון על מצב החוקים והכללים שקיימים בליגה הישראלית והפערים הקיימים בהשוואה לליגות המובילות באירופה. אותה מצגת הופצה ברבים כדי להסביר את המהלך".

"בהנחת היסוד להחלטה, כפי שהוסבר בעמוד 21 באותה מצגת, נאמר: "מכבי נאלצה להשלים עם העובדה כי המגבלות הקיימות בישראל יישארו בתוקף בצורה כזו או אחרת". בנקודת הזמן הנוכחית בוצעו מספר שינויים, כגון ביטול החוק הרוסי החל מהעונה הבאה, שינויים במכסת הזרים וכן הקמת ועדת שרעבי, שיש לכבד את הדיונים שעדיין מתקיימים במסגרתה. בנוסף, מתקיימים דיונים במסגרת מנהלת הליגה בכל הקשור לתקנות והמגבלות השונות שבאחריותה", הסבירה הקבוצה את החלטתה.