אוהדי ביתר ירושלים.
אוהדי ביתר ירושלים.צילום: פלאש 90

אחרי קיץ קשה ומלא בערפל ותחזיות פסימיות, שהסתיים בקולות שמחה אדירות לפני שבוע וחצי אז נרכשה על ידי יזם ההייטק משה חוגג מידייו של אלי טביב, הגיעה הערב (שני) בית"ר ירושלים אל רגע האמת שלה כשהתארחה באצטדיון המושבה אצל מכבי פתח תקווה.

המשחק שנעל את מחזור הפתיחה של העונה החדשה בליגת העל בכדורגל, הפגיש בין הירושלמים לקבוצה ממלאבס, שרק לפני שבוע ניצחה בטדי את הירושלמים בתוצאה 3:1, והערב הגדילה את התוצאה.

על אף שהתחזקה בארבעה שחקנים חדשים, ניתן היה לראות עדיין את ההרס שזרע הבעלים הקודם של הירושלמים, אלי טביב כשבית"ר עדיין צריכה חיזוקים בעמדות מסויימות.

למרות שליטה מוחלטת של הירושלמים במחצית הראשונה, אלה לא השכילו לתרגם זאת לשער יתרון והקלישאה האומרת כי "כשלא כובשים - סופגים", הוכיחה את עצמה שוב כשלידור כהן כבש בתום התקפה מתפרצת את היתרון לזכות פתח תקווה.

במחצית השניה העלתה בית"ר את ערן לוי ששב לקדנציה שלישית במועדון לקול תשואות האוהדים הרבים ביציעים, אך כעבור 6 דקות הוא ראה כיצד פתח תקווה מכפילה את התוצאה לאחר הדיפה רעה של איתמר ניצן ממנה כבש יוסי בניון בקלות את שערו הראשון לעונה והשני של פתח תקווה.

נגמר? ממש לא. בדקה ה-59 גידי קאניוק ניצל עוד טעות של שוער הירושלמים כדי לכבוש בבעיטה ממצב נייח ותאי בריבו קבע את תוצאת המשחק, כששער עצמי של מרסיאל רק צימק והמתיק מעט את הגלולה עבור הירושלמים שממשיכים לכבוש בכל משחק בליגת העל - כבר 43 משחקים ברציפות.

לצערם של האוהדים הרבים שהגיעו מכל רחבי הארץ ורכשו את כל הכרטיסים שהועמדו להם הערב, ולצערו של הבעלים החדש משה חוגג, האווירה האדירה ביציעים והתמיכה הרחבה לא הספיקו לבית"ר שתארח ביום שני הבא באצטדיונה הביתי שבבירה את העולה החדשה הפועל חדרה. לירושלמים יש הרבה על מה לעבוד.