נפתלי בנט
נפתלי בנטPhoto by Ben Dori/Flash90

שר החינוך ויו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, הגיע הערב (שלישי) לכנס המרכזי של רשימת 'ירוחם אחת' בהובלת טל אוחנה.

בנאומו אמר בנט, "אני שמח להיות כאן, בירוחם, שהפכה בשנים האחרונות לסמל הצלחה. העיר עברה מהפכה בכל התחומים, זה מרגש לראות את זה ולקחת בזה חלק. אנחנו נמשיך לקדם את העיר ולהשקיע משאבים ומאמץ בפיתוח העיר".

במהלך הכנס נחתם הסכם ריצה משותפת בין סיעת 'הבית היהודי' בעיר לבין מפלגת ׳כולנו׳ בראשות טל אוחנה. במסגרת ההסכם, ישוריין המקום השני ברשימה לאיתן דלח, איש הבית היהודי.

"יש ברשימה המאוחדת של 'ירוחם אחת' את כל הדברים שאני דוגל בהם, שזה אחדות, אהבת הארץ ומגוון של אנשים מכל המגזרים והזרמים. זה כל היופי", אמר השר והוסיף "במיוחד כאן רואים את העתיד של המקום הזה. אנחנו מאוחדים ומחויבים להצלחת ירוחם בהובלתה של טל אוחנה".

ניר אורבך, מנכ"ל מפלגת 'הבית היהודי', אמר "ההסכם שנחתם היום לריצה משותפת בירוחם מהווה ביטוי לשיתוף פעולה פורה ויעיל בין אנשי ונשות הציונות הדתית בירוחם ובין טל אוחנה ומה שהיא מייצגת. הרשימה ערכית, מגוונת ומייצגת את כלל התושבים בירוחם ואנחנו בטוחים שהיא תצליח בבחירות ובמהלך כל הקדנציה".

טל אוחנה, סגנית וממלאת מקום ראש מועצת ירוחם, ציינה "השותפות ביני לבין שר החינוך, נפתלי בנט, היא הרבה מעבר לפוליטיקה המקומית. בשיתוף פעולה עם חילי טרופר, הבאתם להשקעות חסרות תקדים בשנים האחרונות בירוחם, בהן תוספת של מאות שעות הוראה, תקציב מיוחד לבניית חללי למידה ייחודיים בבתי ספר, תכניות לחדשנות חינוכית ועוד. כבוד השר, יש לנו עוד כל כך הרבה אתגרים לקדם יחד. חיזוק המסגרות שמקדמות שונות וגיוון תרבותי, דתי וחינוכי. הקהילה שלנו היא ההוכחה הכי טובה לערך ההכלה".