עם נתניהו. גפני
עם נתניהו. גפניצילום: פלאש 90

ח"כ משה גפני קרא לראש הממשלה נתניהו להיפגש עם הרבנים החרדים, ובמידה ולא יעשה כן איים כי "חייו אינם חיים פוליטית".

במהלך נאום שנשא אודות שכרם של רבני הערים אמר גפני "אין דבר כזה. אני צריך לבקש את זה? אני אבקש, אני שומע לרבנים, אבל אני צריך לעשות את זה? הוא צריך לדעת שחייו אינם חיים מבחינה פוליטית, הוא לא יוכל להמשיך ככה בדרך הזו", צוטט גפני בסרטון שהובא ב'כאן '11 מתוך נאומו בכנס של הרבנות הראשית.

בשבוע שעבר צוטט גפני כשהוא מותח ביקורת חריפה על ראש הממשלה על רקע העבודות על גשר יהודית מעל נתיבי איילון. "אנחנו יודעים שאת נתיבי איילון סוגרים, ואני אומר את זה גם לראש הממשלה, שלפני שהוא עלה על המטוס אמר שאי אפשר לסגור את נתיבי איילון. הוא כנראה לא כל כך מודע למה שקורה במדינה", אמר יו"ר ועדת הכספים.

לדבריו, "סגרו לא מזמן את נתיבי איילון על מצעד. סגרו אותם גם על תחרות ספורטיבית, ולא רק אותם אלא גם כבישים מרכזיים אחרים ואף אחד לא דיבר מילה. גם כאן לא חייבים להפוך את העולם כדי שיעשו את העבודה בשבת".

"הוא לא היה צריך להתערב בזה. בפעם הקודמת שהוא התערב זה לא עזר לנו, אז הוא לא היה צריך להתערב לא לטוב ולא רע. המציאות הזו שבה צריך שלא להפוך את השבת במדינת ישראל ליום של חול ושיפוצים, היא מחייבת, ובסוף היא גם תהיה".

מלשכת יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, נמסר כי "הקשר בינו לבין ראש הממשלה חזק, ושיתוף הפעולה ביניהם פורה ומצוין בכל התחומים, וגם עם הרבנים, ואף סרטון אקראי וקצרצר שנשלף מתוך נאום של למעלה משעה, לא ישנה זאת. ח"כ גפני מכבד את ראש הממשלה ושיתוף הפעולה ביניהם יימשך".