"לבקר" בחדר המלון לפני שמזמינים

פיתוח ישראלי חדש יאפשר ללקוחות לבקר באמצעות מציאות מדומה בחדרי מלון ודירות למכירה לפני ביצוע הקנייה או ההזמנה.

יוני קמפינסקי , י"ח באלול תשע"ח

שימוש במשקפי מציאות מדומה
שימוש במשקפי מציאות מדומה
iStock



טוען....

חברת ההיי טק הישראלית VDroom השיקה גלריית VR (מציאות מדומה) בטכנולוגיה של צילום 360 מעלות.

מדובר בגלרייה שמציגה את התמונות הטובות ביותר בסדר חכם על מנת לשפר את הייעוד השיווקי של הצילום.

הפלטפורמה הטכנולוגית של VDroom לבניית אתרי מציאות מדומה מיועדת בעיקר לבתי מלון, דירות להשכרה, חברות תעופה ואתרי נופש לטובת שיווק ופרסום. "המטרה היא הצגת תוכן במציאות מדומה", מסבירים בחברה, "והפיכת חווית המשתמש לטובה ומקצועית יותר, כדי שהמזמין יגיע בראש שקט ליעדו מבלי החששות שמלווים הזמנות חופשה מרחוק".

הגלריה החכמה מוצגת סמוך לגלריית התמונות הרגילה של המלון או בעל הדירה ובחברת VDroom אומרים שרשת עם עשרה בתי מלון יכולה להגיע לתוספת רווח של כמיליון דולר בשנה.

"הפתרון שלנו מפשט מאד את התהליך ומנגיש אותו לבעלי מקומות לינה ואתרי תיירות", מסבירים ב-VDroom, "אנו מאפשרים בנייה קלה ואינטואיטיבית של אתר VR ללא צורך בידע מקצועי בתכנות. הממשק של VDroom מתחבר לכל ענקי התיירות ובהם לאתרי Trip Advisor, Hotels combined ועוד".

מיזם VDroom חתם לאחרונה על הסכם עם חברת ניהול בגרמניה (GCH) ומפיילוט עם 24 בתי מלון ההסכם כעת מתרחב ל-154 בתי מלון. המיזם נמצא בתהליך הטמעה של עוד כ-1000 נכסים עד סוף 2018.

"בשנים האחרונות קורה משהו בתחום הוירטואלי", אומרת מיכל הובשמן - מנכ"לית ומייסדת VDroom, "יש דחיפה של התחום מצד גוגל ופייסבוק ואנחנו מנצלים את האפשרות הזאת, בעזרת ממשק משתמש אינטואיטיבי. למעשה, אנחנו באים לבתי המלון ובעלי הדירות ואומרים להם – תמנפו את התמונות שלכם וכך תמנפו גם את ההכנסות שלכם. צילומי 360 יאפשרו לאדם להרגיש כאילו הוא ממש נמצא בחדר ומסייר במלון".


הצעות והערות ניתן לשלוח לדואר אלקטרוני: computers@inn.co.il