גלעד ארדן
גלעד ארדןצילום: יונתן זינדל, פלאש 90

על רקע האפשרות שהבחירות הכלליות יוקדמו, טען אתמול השר לביטחון פנים גלעד ארדן כי הליכוד ערוך לבחירות והוסיף כי חלק מהציבור החרדי תומך בליכוד.

"ראש הממשלה הוא יו"ר הליכוד והוא חייב לדאוג לליכוד, ישנם שותפים שצריכים להבין כי אם פניהם לבחירות, הליכוד יהיה ערוך ומוכן לבחירות לא פחות מהם. גם חלק הציבור החרדי תומך בנו ופועל בתוך שורות המפלגה", אמר ארדן בראיון לרדיו 'קול חי'.

ארדן התייחס גם ליעד השאפתני שהציב נתניהו למפלגתו לקראת הבחירות - 40 מנדטים - והסביר כי הם עשויים לבוא "מקולות הבוחרים שבחרו בכחלון, יש עתיד ומהבית היהודי".

בהתייחס להמשך קיומה של הקואליציה, אמר השר: "נדע בקרוב, לאור החלטת בג"ץ על חוק הגיוס, מה יהיה עם הקואליציה, אין ממשלה יותר טובה לציבור החרדי, יותר ממה שיש היום. לקראת ראש השנה נשכיל לעבוד יחד ולראות כל אחת מעלת חברינו ולא חסרונו. נמשיך יחד עם תום הקדנציה וגם לאחריה כשותפים".

בהתייחס לזירה הביטחונית אמר ארדן, "אני חבר בקבינט, ויושב בכל דיוני הקבניט ולא שמעתי אף חבר קבינט שמעוניין לפתוח במערכה צבאית ולהכנס לעזה. יש הצהרות לתקשורת ויש דיונים בקבינט. את הבאת השקט בדרום עדיף לנסות במחיר זול יותר. אף שר לא קורא לכיבוש עזה כולל כולם. המטרה שלנו אינה לשלוט בעזה אלה שלא יירו על העוטף. אם לא תהיה ברירה נכנס".