מפגינים שרפו תמונה אריה דרעיעוטף תחנה מרכזית

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לשריפת תמונתו של השר אריה דרעי בהפגנת תושבי דרום תל אביב שנערכה אמש (חמישי) במחאה על הישארות המסתננים ברחובות העיר העברית הראשונה.

״אני מכבד את מצוקתם האמיתית תושבי דרום תל אביב. הממשלה בראשותי, יחד עם שר הפנים אריה דרעי, עושה מאמצים בלתי פוסקים להוצאת המסתננים מישראל, בדרכים גלויות ועלומות כאחד", אמר ראש הממשלה.

''אני מגנה את המעשה הפסול של שריפת תמונתו של השר דרעי. למעשים כאלה אין מקום בתוכנו״, הוסיף נתניהו.

שר הביטחון אביגדור ליברמן אמר כי "שום מחאה לא מצדיקה שריפת תמונות של שרים. אלה תמונות שמתאימות למדינות אחרות לא לנו. אני מצפה מראשי המחאה בדרום תל אביב לגנות את המעשה", אמר ליברמן.

יו״ר הכנסת, יולי אדלשטיין, הגיב גם הוא לשריפת התמונה ואמר ״‫הזכות להפגין היא מהחשובות בדמוקרטיה שלנו, אך אני מגנה כל מעשה אלימות בצדה. אני תומך במחאתם המוצדקת והצודקת של תושבי דרום תל אביב אולם שריפת תמונתו של השר דרעי אמש היא חציית גבול ואסור שתעבור לסדר היום''.

מטה מאבק תושבי דרום תל אביב, האחראי על שריפת תמונתו של השר דרעי בהפגנה שנערכה אמש, מסר בתגובה "אם נתניהו ודרעי, ושאר חברי ממשלת הימין, שטוענים השכם והערב כי הם פועלים למען דרום תל אביבי ותושביה, היו טורחים לגנות את מלחמת הכנופיות שמשתוללת ברחובות שלנו ולא היו מפקירים אותנו לחסדי המסתננים ולגחמות המשטרה, לא היינו נדרשים למיצג כזה".

''כל מיצג אמנותי, חריף ככל שיהיה, מתגמד לעומת בכייה של אישה אחת שפחדה להגיע אתמול להפגנה כי הסודנים מהחמארה מול ביתה איימו לרצוח את הבן שלה. חבל שהיה צורך במיצג אמנותי תמים בדמות שריפת תמונה כדי שתחזרו להתייחס למצוקה שלנו'', הוסיפו המארגנים.