ניצחון ראשון העונה לחיפה
ניצחון ראשון העונה לחיפהצילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה

אין כמו בבית. להישגה השלילי בעונה שעברה הגיעה מכבי חיפה כשלא הצליחה לכבוש ולנצח במשחקי החוץ שלה. עונה עברה ולא הרבה השתנה - מכבי חיפה שוב כשלה במשחק חוץ כשהפסידה למכבי ת"א במחזור הראשון בתוצאה 2:0.

הערב (מוצאי שבת), חזרה חיפה לאצטדיונה הביתי, אצטדיון סמי עופר, ושבה לנצח אם כי לא במשחק טוב בכלל.

אחרי מחצית ראשונה מאופסת, ויומיים אחרי הרחקתו של חלוצה ההולנדי מיכאל קארמר על ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל בשל קללות לעבר שופט המשחק בשבוע שעבר, נהנתה חיפה מצמד שחקניה הצעירים בחוד ההתקפה - מוחמד עוואד ושון וייסמן.

עוואד נהנה ממסירה טובה של הקשר החדש ג'ורג' מאנז'ק בכדי לכבוש את שערה הראשון של מכבי חיפה לעונת 2018/19 בדקה ה-50 ו-ויסמן הכפיל את התוצאה בשניה האחרונה של תוספת הזמן וקבע - ניצחון ראשון העונה למכבי חיפה, שוב בבית.

למעשה, מכבי חיפה ממשיכה לעשות את מה שעשתה בארבע מחמש השנים האחרונות - לנצח את המשחק הביתי הראשון שלה לעונה. גם אם זה לא מרשים במיוחד.

מי שהצטרפה גם כן אל תור המנצחות לראשונה העונה זו העולה החדשה הפועל תל אביב. אחרי שהפסידה במחזור הפתיחה לעולה הקטנה מחדרה, התל אביבים רשמו ניצחון על מחזיקת הגביע הפועל חיפה משער בדקה ה-87 של אמיר עגייב.

האדומים מחיפה, שהביסו במחזור הפתיחה את מכבי נתניה, שוב לא מנצחים את התל אביבים בחוץ, כשהפעם האחרונה שעשו זאת היה בנובמבר 2004.

אדומה נוספת שניצחה הערב לראשונה העונה היא הפועל רעננה שעשתה זאת גם היא עם שער ניצחון דרמטי בדקה ה-92 שכבשה לרשת קריית שמונה.

לעומתן, מכבי נתניה שחטפה תבוסה קשה במחזור הפתיחה להפועל חיפה, לא הצליחה לשוב לתלם ולנצח כשסיימה בתיקו 1:1 מול בני סכנין.