הדפסה על חולצה- יותר קל ממה שנדמה
הדפסה על חולצה- יותר קל ממה שנדמהצילום: iStock

נמאס לכם לחפש את החולצה שאתם רוצים בחנות? אולי תדפיסו אותה בעצמכם!

להדפיס על חולצה אולי נשמע יקר ומסובך אבל בעצם זה דבר די פשוט שאפשר לבצע בבית תוך זמן קצר ובעלות נמוכה יחסית. כל מה שתצטרכו זה מגהץ, מדפסת ונייר טרנספר.

אז איך עושים את זה?

1. נייר טרנספר- ראשית עליכם לקנות נייר טרנספר (או נייר להדפסה על חולצות) שיוכל להעביר את התמונה המודפסת עליו אל החולצה. את הנייר אפשר להזמין באינטרנט בעלות של כ10 דולר ל20 יחידות (בערך 3 שקל ליחידה) או לחפש בכל חנות למוצרים משרדיים (שם זה יעלה קצת יקר יותר).

2. הדפסת הגלופה- אחר כך עליכם להחליט איזו תמונה אתם רוצים. תמצאו את התמונה באינטרנט או שתיצרו אחת בעצמכם והדפיסו אותה על גבי הנייר.
שימו לב, את התמונה יש להדפיס כך שתהיה הפוכה (כמו בכתב ראי) על מנת שתצא ישרה על החולצה!
על מנת להפוך את התמונה אפשר להשתמש בוורד ב: עיצוב אובייקטים- סובב אובייקטים- הפוך אופקית.

3.הכנת החולצה להדפסה- אחרי שהדפסתם את התמונה, עליכם למצוא חולצה מתאימה ולהניח עליה בדייקנות את נייר הטרנספר (שימו לב לגזור את החלקים המיותרים מהנייר). חשוב מאוד להניח את הנייר באופן המדויק ביותר מכיוון שעכשיו אתם קובעים את מיקום ההדפסה למשך כל חיי החולצה.
שימו לב, הדפסה על ידי נייר טרנספר נעשית באופן מיטבי על גבי חולצות בהירות (לבנות או תכלת), העדיפו לא להדפיס על גבי חולצות כהות (שחורות או כחול כהה).

4. גיהוץ הנייר על החולצה- אחרי שמיקמתם בזהירות את הגלופה על החולצה (וגזרתם את הנייר העודף) כל שנשאר לעשות הוא לגהץ את הנייר אל החולצה. עדיף לגהץ את הנייר זמן רב (לפחות 4-5 דקות) על מנת להבטיח שהנייר נצמד כמו שצריך לחולצה ולא ירד ממנה בכביסה הראשונה.

במידה ואתם עדיין מתקשים- הוספנו לכם סירטון שיהיה קל יותר להבין:



רוצים עוד? כתבות חדשות כל יום בנוער ערוץ 7- המקום בשבילכם!