הפגישה הביאה להדחה. אבו מאזן
הפגישה הביאה להדחה. אבו מאזןצילום: רויטרס

יו"ר צעירי הליכוד, דוד שאין, הדיח מתפקידו את סגנו, יואל נאגר, לאחר שזה השתתף במפגש שיזמה תנועת "שלום עכשיו" עם יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן.

"נדהמתי והזדעזעתי לשמוע מהתקשורת על פגישתו של יואל נאגר במסגרת תפקידו עם אבו-מאזן. זהו דבר שאינו מקובל עליי וכמובן שנעשה ללא ידיעתי וללא תיאום איתי", ציין שאין.

לדבריו, "אבו מאזן הוא תומך הטרור אשר קורא לכיכרות על שם רוצחים, אנטישמי ומכחיש שואה ואינו מכיר במדינת ישראל כמדינת העם היהודי. מי שנושא בתפקיד בצעירי הליכוד לא יכול להצטרף בשום מצב לפגישה עם אדם כזה".

"בעקבות כך, שוחחתי עם יואל והודעתי לו על הדחתו לאלתר מתפקיד סגן יו״ר צעירי הליכוד והוא קיבל זאת בהבנה. זהו צעד יוצא דופן, כי בעיני נחצה כאן קו אדום שאינו תואם את המדיניות של צעירי הליכוד ואת ערכי הליכוד", הסביר שאין.

שקד מורג, מנכ"לית שלום עכשיו, מסרה בתגובה להדחה, "אין גבול לשפל המוסרי של הליכוד שמדיח פעיל במפלגה בעקבות רצון לשמוע את הצד השני, זאת בזמן שנתניהו מנהל דיאלוג עם החמאס".

לדבריה, "הנוכחות של צעירי הליכוד בפגישה שיזמנו, היא עדות לכך שיש במפלגת הימין דור שמוכן לדון בהסכם מדיני, שלא מוכן לקבל את ההסתה וההפחדה של נתניהו. אנחנו שמחים שאפשרנו לקיים מפגש כה חשוב ומקווים שלליכוד יהיה את השכל להחליף לא את הפעילים שמביעים תקווה אלא את הנהגת המפלגה".