רימו אותך. לפיד
רימו אותך. לפידצילום: דוברות

יו"ר מפלגת יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, פנה במכתב לזמרת לנה דל ריי שביטלה הופעה מתוכננת בישראל, בו טען כי בהחלטתה נתנה לארגוני הטרור "להפעיל אותה".

"את יושבת עכשיו בניו יורק, אחרי שביטלת הופעה בישראל בגלל לחץ של רוג'ר ווטרס ופעילי BDS רעשנים אחרים. זה עצוב, מפני שרימו אותך. מפני שהפכת להיות עוד אחת מאלה שארגוני הטרור הפלסטינים מפעילים אותם מבלי שהם יודעים את העובדות", כתב לפיד.

לפיד הוסיף, "אז אם כבר התפנה לך זמן, אולי כדאי שתנצלי אותו כדי ללמוד מה באמת קורה אצלנו בישראל"

בשלב זה פירט לפיד רשימה של עובדות שלטענתו הוסתרו מהזמרת:

- מדינת ישראל הוקמה כדי לשמש בית לכל יהודי ברחבי העולם לאחר רדיפה של מאות שנים ולאחר רצח של שישה מיליון מבני עמנו.

- מיום הקמתה ישראל הציעה שוב ושוב הצעות של שלום, דו קיום ופשרה לערבים שגרו בארץ. כל ההצעות נדחו.

- ישראל עשתה שני הסכמי שלום – עם מצרים וירדן – ובשניהם הוכיחה שלמען השלום היא מוכנה לשלם מחירים יקרים.

- פעמיים, בשנת 2000 ושוב ב-2008 - הציעה ישראל לפלסטינים הזדמנות לבנות מדינה עצמאית על יותר מ -90% מהשטחים. בשני המקרים הפלסטינים סירבו.

- בשנת 2005, כחלק מההתנתקות מעזה, יצאה ישראל ללא כל דרישות מעזה, הורידה את ההתנחלויות והוציאה את הצבא מהאזור. במקום לנצל את ההזדמנות ולבנות לעצמם חיים, הפלסטינים ירו מאז יותר מ-15 אלף טילים על ישראל מתוך עזה.

- החמאס, ארגון הטרור ששולט בעזה, השליט שם משטר איסלמי קנאי. כך למשל, מי שנחשף כהומוסקסואל יומת בתליה (האם רוג'ר ווטרס סיפר לך על זה? האם לא כדאי שתשאלי אותו למה?).

- בישראל יש שופטים עליונים ערבים, קצינים בכירים ערבים, שוטרים ערבים, פקידי ממשל ערבים, רופאים ופרופסורים ערבים. למעשה, אין משרה בישראל הסגורה בפני ערבים.

- ישראל היא מדינת סטרטאפ, אך אינה שומרת את המידע לעצמה, אלא חולקת אותו כדי לאפשר ישועה בעולם: ממלחמה בסייבר, דרך אספקת מים נקיים למלחמה ברעב בעולם.

- בתי החולים בישראל מספקים טיפול לכל דורש, גם לפלשתינים ולפליטים מהלחימה בסוריה.

- אנו המדינה היחידה במזרח התיכון שבה זכויותיהן של נשים ושל קהילת הלהט"ב מוגנות באמת.

- בישראל את יכולה לשיר את מה שאת רוצה, להגיד מה שאת רוצה ולהתלבש איך שאת רוצה. ממש מעבר לגבול בישראל, לנשים אין את החופש לרוץ מרתון, או לרכב על קטנוע.

- בישראל אישה כיהנה בתפקיד ראש ממשלה, כנשיאת בית המשפט העליון וכאלופה בצבא.

"לא חבל לנה? נתת לשקרים של אחרים להחליט בשבילך. ויתרת על האפשרות לראות את המציאות במו עינייך ולהשתמש במוסיקה ככלי שמחבר ומפיץ אהבה. ישראל היא מדינה תחת מתקפה. אמנם אנחנו מדינה חזקה, שמסוגלת להגן על תושביה מפני אויביה, אך ארגוני החרם מפיצים עלינו כמות בלתי נתפסת של שקרים במטרה להשמיץ את ישראל בעולם", הוסיף לפיד.

"הם מנסים לבודד אותנו, לגרום לנו להפוך למדינה שנואה ולא לגיטימית. מטרתם אינה להביא שלום, ובניגוד למה שסיפרו לך הם לא תומכים בפתרון שתי המדינות. מטרתם היא להשמיד את מדינת ישראל. התמימות של אנשים כמוך משעשעת אותם. הם משתמשים בך כדי לפגוע בישראל, אבל דואגים להסוות זאת במילים יפות על אהבה ושלום. הדרך היחידה להיאבק נגד השקרים שלהם לנה, היא לטרוח ללמוד את האמת", חתם לפיד את הדברים.