יעקב כ"ץ (כצל'ה)
יעקב כ"ץ (כצל'ה)צילום: יונתן זינדל

ערב ראש השנה הבא עלינו לטובה, אנסה ללמד זכות על תפקידם של אנשי השמאל הקיצוני בישראל, ובראשם ציפי לבני, אהוד ברק, אבי גבאי, עופר שלח, ראשי עיתון 'הארץ', עורכיו ורוב כתביו.

בנסיעותיי לחו"ל מבקש אני מהדיילת שתשיג בעבורי את עיתון 'הארץ', שם אני יכול לקרוא בהרחבה את אשר על ליבם של עיתונאים ומשוררים בני עמנו, שמשום מה אוהבים את שונאינו – שונאיהם, ושונאים את אוהבינו – אוהביהם. וכמו עונשו של סיזיפוס, גם הם מגלגלים בפיהם בנאומיהם ובכתבותיהם הררי מילים של שנאה יוקדת לכל המפעל המדיני, הרעיוני, הביטחוני והתיישבותי של העם השב לציון.

נושאים את רעיונותיהם השליליים במעלה ההתפתחות וההתקדמות של מדינת ישראל ונופלים לתחתית הכישלון. פעם אחר פעם, כמו סיזיפוס היווני, חוזרים על משנתם הלוך וחזור, מעלייה מדומה לנפילה מוכחת ומתחושת הצלחה מוכחשת לכישלון ודאי.

כאדם מאמין מבקש אני לנסות ולהבהיר באופן הגיוני שיכול להיות מובן לכול, מה רוצה ריבונו של עולם בשליחותם של אלו, אשר מחרפים ומגדפים ללא הפסקה את מי שמוסרים נפשם על בניין העם, התורה והארץ. מה עם ישראל מרוויח שנים רבות בהימצאותם של אנשי שמאל קיצוניים אלו, מה ייעודם?

ידועה הגמרא במסכת מגילה "הלכה בידוע שעשו שונא ליעקב". לצערנו, לא רק עשו החי על חרבו, אלא גם ישמעאל ש"ידו בכול ויד כל בו" מצטרף באופן קבוע באלף ושלוש מאות השנים האחרונות להרג היהודים, פציעתם והשפלתם. ושניהם, כמו ה‑BDS וכמו תנועת 'שוברים שתיקה', לא מפסיקים לנסות לפגוע בנו, כאז כן עתה.

רק לפני כמה ימים התפרסם מאמרו של הרב הראשי לשעבר של אנגליה, הרב זקס, שטוען שיש סכנה קיומית ליהודים המתגוררים בבריטניה היום בגלל גלי האנטישמיות החוזרים ומכים ביהודים, והפעם בשיתוף המוסלמים.

שונאי ישראל והאנטישמים ברחבי העולם, בשומעם את נאומי השטנה השכם והערב של חברת הכנסת ציפי לבני בגנותה של ממשלת ישראל והיהודים המשיחיים, בצפייתם בראיונות של מי שהיה ראש הממשלה אהוד ברק בעיניים רושפות אש נגד הציבור הלאומי במדינת ישראל, בקוראם את מאמריהם הגובלים באנטישמיות ממש של רבים מכותבי המאמרים בעיתון 'הארץ' המתורגמים לאנגלית, אומרים בליבם: למה עלינו ללכלך את ידינו ביהודים, יש לנו את שליחינו בארץ הקודש, הם עושים עבודה זו בעבורנו.

ב"ה, תחת ואחרי מסך העשן של הרימון המתפוצץ לאלפי מילים ומאמרים, מתקדמת האומה הישראלית כפי שלא היה בעבר. בלי עין הרע, כמעט שבעה מיליון יהודים בישראל, כמעט 800 אלף יהודים חיים בשטחים ששוחררו במלחמת ששת הימים, כ‑500 אלף ביו"ש ויותר מ‑300 אלף יהודים במזרחה של ירושלים. תורה לתפארת, כלכלה מצליחה, התיישבות כפרית ועירונית פורחת וצבא חזק, כך נראית מדינתנו בשוב ה' את שיבת ציון, היינו כחולמים.

ואנו נאמר לכל החבורה המוזכרת לעיל ודומיהם, שאם לא הייתם באים לעולם היינו אנחנו צריכים להמציא אתכם. אתם רימון העשן, מסך העשן שמאפשר לאומתנו, כבשה קטנה, לשרוד בין אומות העולם, בין שבעים זאבים.

הכותב הוא יו"ר מועצת המנהלים של קבוצת ערוץ 7 ולשעבר יו"ר מפלגת האיחוד הלאומי