יוקרה
יוקרהצילום: יח"צ

לאט לאט משתנים הסטנדרטים של הישראלים בכל הקשור גם לתרבות האירוח וגם לעיצוב הבתים. הנסיעות הרבות לחו"ל פקחו את העיניים בכל הקשור לסטנדרטים של הריהוט שאפשר לבחור לבית, ואם כבר בחירה איכותית למה לא להשלים את המראה בעזרת רהיטי גינה יוקרתיים שגם נראה כך סוף סוף?

ריהוט יוקרתי הוא כזה שכשאר רואים אותו מזהים מיד שהוא מיוצר ומעוצב בקפידה, כך שיבטיח לכם גם שימוש נוח ומהנה, גם ייראה מצוין בחצר כל בית מעוצב וגם יחזיק מעמד שנים רבות מבלי שהמראה שלו ייפגם בגלל איכות ירודה.

אילו סוגים של ריהוט גן תוכלו למצוא?

מערכות ישיבה מרווחות לבעלי חצרות גדולות שאוהבים לארח בנוחות - אלה מערכות ישיבה שעשויות מחומרים שונים, כמו עץ טבעי, ראטאן ומתכת, והמייחד אותן הוא מחשבה מיוחדת על הנוחות והעמידות שלהן.

הריפודים והכריות האיכותיים שלהן מאפשרים לכם לשבת במשך שעות בחצר היפה שלכם ולשכוח מהזמן העובר, והעמידות שלהם בפני בלאי ארוכה במיוחד. העיצובים נעים בין הקלאסי למודרני וכל אחד יכול למצוא בהן את הקו שמתאים לסגנון שהוא אוהב.

פינות אוכל לגינה למי שגם אוהב לארח לארוחות מושקעות בחצר – אין ספק שהישיבה בחצר מוארת ואלגנטית עם אנשים אהובים לארוחות שאתם מכינים לנגד עיניהם היא אחד הבילויים שהולכים ותופסים תאוצה בשנים האחרונות.

הכנסת האורחים הישראלית המפורסמת מקבלת מענה יוקרתי ומדויק בעיצוב פינות אוכל שמיועדות בדיוק למטרה זו. תופתעו לראות את העיצובים המגוונים שלוקחים בחשבון כל סגנון אפשרי, מאלגנטי ומודרני ועד קלאסי וכפרי. סביב ריהוט גן יוקרתי זה אתם עומדים לבלות את השעות הכי נעימות שלכם בביתכם החמים.

שולחנות וכיסאות בר – למתוחכמים באמת, אלה שערב עם משקאות משובחים הוא הבילוי המועדף עליהם, מחכה אוסף שולחנות וכיסאות בר שנותנים לחצר שלהם את הטאץ' הכי יוקרתי ומעודן.

מיטות שיזוף – אי אפשר בלי תרבות פנאי אמיתית, בין אם יש לכם בריכה או לא. השמש הישראלית כאן לנצח והיא מחייבת את הספות הכי נוחות לשעות של העמקת הגוון.

ערסלים, שמשיות, קונכיות נוחות, כדים, תאורה סולארית, פטריות חימום וגריל לחצר, כל אלה ועוד הרבה פריטי אבזור מעניין ואיכותי מחכים לכם במתחם התצוגה של רויאל גרדן, בעיצובים מרהיבים לכל סגנון וטעם ובייצור מחומרים מעולים ועמידים בלבד. בואו לראות איך בחירת ריהוט גן הופכת לחוויית פנאי בפני עצמה.