יד שנייה
יד שנייהצילום: יח"צ

בדיוק עבורכם, אנחנו, באוטוספין, פיתחנו פלטפורמה טכנולוגית ייחודית לקניה ומכירת רכבי יד שניה: פלטפורמה מהפכנית בשוק ה רכב יד שנייה.
כי כאשר אנו מחפשים רכב יד שנייה חשוב לנו להתמקד באמצעים שיובילו אותנו אל קניה בטוחה ונעימה יותר ופלטפורמת אוטוספין, נועדה בדיוק לכך.

רכב יד שנייה – באוטוספין, איך קונים אותו?


* סקירת האפשרויותהקיימות - חשוב לסקור את האפשרויות הקיימות בשוק עבור רכב יד שנייה.
אם כן, שאלו את עצמכם: איזה סגנון רכב אנו מחפשים? כמה מקומות יכיל הרכב? האם תיבת ההילוכים שלו תהיה ידנית או אוטומטית? באיזה שנת יצור נבחר? ובכלל, כמה בעלויות קודמות היו לרכב?

לאחר שסקרנו את האפשרויות הקיימות ובחרנו את אלו שיתאימו עבורנו, עבור רכב יד שנייה, נוכל לגשת לאתר אוטוספין ולבחור את הרכב המובחר בעיננו לאחר סינון מתאים.

* סקירת מפרט הרכב – אז לאחר סינון קל בממשק אוטוספין, נוכל לקבל מגוון אפשרויות והצעות עבור רכב יד שנייה כלבבנו. במהלך הסקירה והאיתור,נוכל גם לגשת לכל הפרטים אודות מפרט הרכב על ידי לחיצה אחת פשוטה ולהתבונן בסקירה מאירת עיניים על פרטי הרכב, להם אנו זקוקים בכדי להתקדם לשלב הבא ברכישת רכב יד שנייה.

* סקירת 360 – האם גם אתם הייתם מעוניינים לראות את הרכב המוצע למכירה לידכם? כן, ממש כאן: את האבזור, הנוחות, את הצבע הבוהק וגם (אולי) את השריטות הבולטות על צפוי הרכב? את כל המידע הזה ועוד תוכלו לקבל באתר אוטוספין בטכנולוגית 360 מעלות. כי רק אצלנו תקבלו צפייה של 360 מעלות על כל רכב שתבחרו לראות, כבר מהבית.

וזה עוד לא הכול: ניתן לצפות ברכב בסקירה חיצונית, אבל אפשר גם בצפייה פנימית: לפלטפורמת אוטוספין שירות ייחודי לצפייה בפנים הרכב ב360 מעלות, בעזרת סרטון.

*יצירת קשר– אז בחרתם ברכב שמצא חן בעינכם באתר? זה הזמן ליצור קשר עם בעלי הרכב ולצאת ולהכיר את הרכב ב'עינים'. אנו ממליצים להיעזר בבעל מקצוע מטעמכם שיאבחן עבורכם את הרכב ואת כדאיות העסקה.

--

אנו בפלטפורמת אוטוספין בטוחים כי עם פלטפורמת אוטוספין בחירת הרכב ובדיקתו, עוד טרם יצירת קשר עם המוכר, היא קלה, ממוקדת ויעילה.
אנו קוראי לטכנולוגיה הזו 'הדור שלישי לקנית רכב יד שנייה, ואיך אתם בוחרים לקרוא לה? ספרו לנו.

לפרטים ולמידע נוסף פנו אלינו בטלפון.