ליסינג
ליסינגצילום: יח"צ

בא נחבר בין השניים: יד ראשונה היא האופציה המועדפת לכתחילה על בעלי המכוניות המבקשים לקנות מכוניות מה'נילונים', וליסינג היא האפשרות לרכישה הדרגתית של מכונית חדשה לצד הסדר תשלומים נח, עם יכולת לשדרוג המכונית בבוא הזמן לרכב מתקדם ונח.

האם יש תחליף עבור רכב יד ראשונה מליסינג?

אנו באוטוספין מציעים חוויה טכנולוגית חדשה ומיוחדת שאולי לא מהווה תחליף עבור רכישת רכב יד ראשונה מליסינג, אבל בהחלט מהווה אופציה עבור רכישת רכב יד 2 בצורה נוחה וממוקדת.

אבל אני רוצה רכב יד ראשונה מליסינג...

גם אם בחרתם בכל זאת רכב יד ראשונה מליסינג, ולא ברכב יד 2, זו ההזדמנות שלנו לספר לכם גם על פלטפורמת אוטוספין והאפשרות שעומדת בפניכם למכירה ממוקדת וזריזה של הרכב הקיים ברשותכם. כי אנו מאמינים שאם אתם מחפשים לקנות רכב יד ראשונה מליסינג, אתם יכולים להיות גם מעוניינים למכור את הרכב הקיים ברשותכם.

זו בדיוק הסיבה שרצינו להציע לכם, ממש כאן, להעלות את הרכב שלכם לאתר.

אז אוטוספין, היא פלטפורמה תיווכית עבור מכירת רכבים, המאפשרת להעלות מידע רב על הרכב הנמכר לרבות אפשרות לצפייה בו ב360 מעלות, חיצונית והפנימית.

תמיד שאלתי את עצמי איך מוצאים קונים רציניים לרכב?

בוודאי. אתם מחפשים קונים ממוקדים ורציניים שראו וקבלו את המידע המרבי עבור הרכב המיועד לרכישה. באוטוספין, כל קונה פוטנציאלי מקבל את המידע על הרכב הכולל צילום והסרטה ב360 מעלות על הרכב: סקירה חיצונית וסקירה פנימית. כך שהוא מגיע ערוך יותר ונכון יותר לרכישת רכב.

איך עושים את זה?
פשוט, קל וכיף.
הורידו את אפליקציית אוטוספין לנייד. סירקו את הרכב מבחוץ ב360 מעלות והעלו את הסרטון עם פרטי הרכב לאתר. לאחר מכן הסריטו גם את פנים הרכב, כדי שכל קונה פוטנציאלי ידע בדיוק איזה רכב יש לכם להציע לו.

סיימתם?
כעת תוכלו לגלות מבחר של קונים איכותיים שראו, סקרו ושמעו על הרכב שלכם. קונים רציניים ואיכותיים עם אפשרויות נוספות למימוש הפוטנציאל של הרכב שלכם, אשר כנגדו תוכלו לרכוש רכב יד ראשונה מליסינג.

ועוד כמה מילים עלינו ...

אוטוספין היא פלטפורמה ממשקית, חדשנית, המיועדת למכירת רכבים ולקנית רכבים על ידי סינון מדויק וחכם וסקירה מקסימלית של פרטי הרכב המיועד למכירה עבור הקונה והמוכר כאחד.

אנו מזמינים גם אתכם להתרשם, להירשם וליהנות מפלטפורמת אוטוספין