צימר
צימרצילום: ISTOCK

מעוניינים לקבל פרטים נוספים אודות צימרים בצפון? לחצו כאן.

פעמים רבות אנחנו מתלבטים מה לעשות בחגים או לאיפה לנסוע עם המשפחה. הפעם לא צריך להתלבט, אפשר לנסוע בכיף רב לחופשת צימרים בצפון, החופשה המושלמת בעבור כל סוגי האוכלוסייה בישראל. אם אתם לא יודעים מה זו חופשת צימרים בצפון, להלן קצת פרטים שיעשו לכם סדר...

מהי חופשת צימרים

צימרים בצפון, או כל חופשת צימרים ברחבי הארץ, היא בעצם חופשה שמאפשרת לכם להיות לבד, בבית פרטי, איכותי ומעוצב, במקרה הזה בצפון הארץ, במחירים מעולים וידידותיים. מצד אחד איכות גבוהה כאילו נסעתם לחוץ לארץ לאיזו מדינה כפרית באירופה, ומצד שני מחיר טוב של כמה מאות שקלים ללילה סה"כ לכל המשתתפים. היתרון – המחיר וזה שאתם לבד, החיסרון – אתם דואגים להכול. נשמע לכם מושלם? יאללה, קדימה לארוז. הצימרים נמצאים בסה"כ שעתיים נסיעה מרוב חלקי הארץ.

איזו אווירה מקבלים בחופשת צימרים בצפון

כמו בכל חופשת צימרים, גם צימרים בצפון מעניקים אווירה כפרית ושקטה, אווירה בלתי מעונבת ופרטית מאד. זהו לא בית מלון בו יש מישהו שמקרקר סביבכם 24 שעות. כאן אין שירותי כביסה או הפעלות ילדים. כאן יש שקט, שלווה ואווירה כפרית. אם אתם מעוניינים לנסוע לחו"ל, ולא באמת מתחשק לכם לעלות על מטוס, זו האפשרות הטובה והידידותית ביותר, הכי פרקטית ובאיכות גבוהה מאד, לא פחות גבוהה מאף חדר מלון כפרי באירופה.

מדוע דווקא בצפון הארץ

צפון הארץ מעניק אווירה שקטה, מבודדת ואינטימית בעבור משפחות, זוגות וחברים. רוב שירותי צימרים בצפון מפוזרים בישובים קטנים והרריים בצפון, בלי יותר מדי אנשים מסביב, בעיקר נוף בראשיתי, בעלי חיים, עצים ירוקים ושמיים רחבים. שקט, שלווה והרבה בידוד. מי שמחפש חופשה מדהימה ברמה גבוהה, יכול לשמוח באופציה הזאת, שמצד אחד תורמת לכלכלה ולתיירות הישראלית ומצד שני – לא עולה הרבה וגם מאפשרת איכות גבוהה וקרובה הביתה.

צימרים בצפון מעניקים אווירה כפרית למשפחות עם ילדים שמעוניינים בשקט ושלווה, למסיבות רווקים ורווקות שלי מי שרוצה לעשות מסיבה ועל האש בבריכה בבית פרטי או זוגות שצריכים קצת אינטימיות. המחיר שווה לכל כיס.

איזה צימרים בצפון יש לנו להציע לכם

באתר שלנו יש הרבה צימרים בצפון איכותיים וברמה גבוהה. להלן כמה דוגמאות: בקתות התפוח, הנמצאים בגליל מערבי, שומרה, וכוללים עיצוב מוקפד ואיכותי, וגם בריכה מחוממת במתחם. אחוזת ציון אשר ממוקמת בגליל עליון, חזון, וכוללת ג'קוזי ובריכה מחוממת. גבוה מול הנוף אשר בגליל עליון, כפר חנניה, כוללים ספא וג'קוזי.

מיקאסה ביישוב שעל שעל הגולן והכנרת, הכולל עיצוב ברמה גבוהה, וכל האביזרים הנדרשים לחופשה איכותית בקבוצה או בשניים. סוד הקסם הגלילי הממוקם בגליל מערבי, יערה וכולל בריכה במתחם. בקתות עלי הגפן ממש על גליל עליון, ספסופה, גם הם כוללים בריכה במתחם. חדרי אהבתי ביישוב פורייה בגולן, הכוללים ספא ובריכה. בתי העץ של סוזנה על קצה הגליל עליון, שדה אליעזר, עם הנוף הכי יפה באזור. ואי אפשר לסכם בלי סוויטות המעיינות, גולן והכנרת, עמק המעיינות, אשר כוללים כמובן גם הם נוף יפה, בריכה וספא וג'קוזי חיצוניים.

למה דווקא אצלנו

האתר שלנו הוקם בעבורכם הישראלים, שמעוניינים לצאת לחופשה באיכות גבוהה בלי לשלם הרבה כסף. האתר מציע לכם צימרים בפריסה קלה ופשוטה, ממשק משתמש ידידותי והכי קל למצוא חופשה בקלות דווקא באתר שלנו. אז אם אתם מעוניינים באווירה ברמה גבוהה, עיצוב איכותי, כל המתקנים שצריכים להיות בחופשה ברמה גבוהה כאן בארץ, צימרים בצפון באתר שלנו הם הטובים ביותר בעבורכם.