יניב פוגל
יניב פוגלעצמי

יניב פוגל, סגן המנהל האדמיניסטרטיבי של ביה"ח "אסף הרופא" ב-11 השנים האחרונות מונה השבוע למנהל האדמיניסטרטיבי של ביה"ח וולפסון.

יניב פוגל, תושב בית שמש נשוי ואב ל- 4, ידוע בזכות פועליו הרבים במקום העבודה הקודם שלו. בין היתר הוא אחראי למהפכת הדת והכשרות ב"אסף הרופא" שהנגישה את ביה"ח לציבור הדתי, וגם אחראי על הנגשת ביה"ח לאנשים עם מוגבלויות.

בתור סמנכ"ל ביה"ח "אסף הרופא" הוא היה אחראי על מערך התפעול והלוגיסטיקה של בית החולים ופעל במשך שנים למען שיפור השירות לציבור בבית החולים.

פוגל הוא גם סא"ל במילואים בפיקוד העומק וחבר דירקטוריון במכללה ללימודים אקדמאים באור יהודה. בעברו הוא שימש גם כיו"ר הנהגת ההורים של בית שמש, וזאת בתקופה הסוערת שעברה על מערכת החינוך בעיר. הוא היה אחראי על ניהול המו"מ עם הציבור החרדי, ולמרות הקשיים הרבים הצליח להגיע להסכמות חשובות שאפשרו תפקוד תקין של מערכת החינוך בעיר, ושל בית ספר "שפות ותרבויות" שעמד במוקד הסכסוך.

ליניב פוגל תואר שני במדיניות ציבורית, והוא בוגר תכנית מנהלים של האוניברסיטה העברית. "זה תפקיד עם אתגר גדול ושליחות רבה למען החולים, בני משפחתם ועם ישראל כולו, ובעזרת ה' נעשה ונצליח", אמר.