החלום הפך למציאות
החלום הפך למציאותצילום: דוברות יב''ע

שר החינוך ויו"ר הבית היהודי נפתלי בנט השתתף היום (שישי) בחנוכה מבנה הקבע לאולפנת בני עקיבא ׳הדר גנים׳ בפתח תקווה.

המשכן החדש נחנך במעמד ראש העיר פתח תקווה יצחק ברוורמן, רב העיר מיכה הלוי, ומנכ"ל מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא אלחנן גלט.

השר בנט שוחח עם התלמידות, שמע מהן על האווירה באולפנה וביקש מהן להמשיך להתמיד ולהשקיע בלימודים. ״לפני חמש שנים דיברו איתי על החלום הזה של הקמת מבנה לאולפנה. היום הוא יום מרגש - החלום הפך למציאות.

''איש החזון והמעשה של בניית האולפנה הוא איציק דעי. אני זוכר שאיציק סיפר לי על תכניתו כשהלכנו ברגל בשבת ברחובותיה של העיר, והיום זה התממש. אנחנו רואים לנגד עינינו בניין של אמונה, העצמה ותורה״.

בנט הוסיף: ״אנו נמצאים בעיצומם של ימי התשובה. על פי הרב קוק, התשובה היא לחזור לעצמיות שלנו, למקור. כאן, בבית הזה, תבנו את הזהות העמוקה שתלווה אתכן לאורך החיים, תעמיקו ביסודות התורה והאמונה, תבנו את האישיות ותספגו את ערכי הסובלנות והערבות ההדדית. זכיתן בצוות נפלא שמאמין בכל אחת ואחת, כולכן אהובות וכולכן רצויות. אני מאחל לבנות ולצוות האולפנה המון הצלחה בהמשך הדרך. אני בטוח שכפי שידעתן לדייק בבניין תדעו לצקת תוכן וערכים בתלמידות, חינוך הוא בניין הילד״.

ראש העיר ברוורמן, שיבח את שיתופי הפעולה עם מרכז ישיבות בני עקיבא ואת מ"מ ראש העיר, איציק דעי, שהיה ממובילי הפרוייקט.

אלחנן גלט, מנכ״ל מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא, הודה לאנשי משרד החינוך על ההתגייסות ואיחל כי בתוך המבנה ״נחנך לדרך של תורה, אהבת העם והארץ״.