השדר הפופולארי אלכס ג'ונס, שגישתו לרשתות החברתיות נחסמה, טען בראיון אמוציונאלי כי הוא "מוכן למות" במסגרת המאבק נגד השמאל הקיצוני הגלובליסטי.

"הם רוצחים את שמי, הם רוצחים אותי", אמר ג'ונס, שנוהג לקדם תאוריות קונספירציה מרובות, כולל הטענה שפיגועי 11 בספטמבר בוצעו ע"י ממשלת ארה"ב. "הם חשבו שאני בדיחה... כך פועל אלוהים, זה לא אני שעשה את זה... הם חשבו שהם מנצחים אבל... אני זריקת הרעל של הגלובליסטים. ואני מוכן למות".

"אז בואו נבהיר: אני כבר ניצחתי", קבע. "מכאן ואילך, הכל בונוס. אני כבר בתוך המערכות שלהם... הם לקחו את מנת המוות שלהם. אני אהרוג את הגלובליזם".

לדברי ג'ונס, בשמאל הקיצוני סבורים שאם יצליחו לחסל אותו, יוכלו להפיל את דונלד טראמפ. "ג'ורג' סורוס והגלובליסטים מאמינים שאני הדומינו הראשון, ושאנחנו היינו הזרז להיווצרות התנועה העממית הזו ששיגרה את טראמפ", הסביר. "אז הם סבורים שאם הם יכולים לחסל אותי, אז אולי אפשר... להביס את טראמפ".

בשלב מסויים אמר עם דמעות בעיניים שהוא מתפלל שאלוהים יגן על ילדיו.

לפני החסימה היו לג'ונס 2.4 מיליון מנויים בערוץ היוטיוב שלו, והסרטונים שלו נצפו כ-5 מיליארד פעמים. הוא סיפר כי יותר ממאה פלטפרמות – כולל פייסבוק וטוויטר – חסמו בשבועות האחרונים את הגישה לחשבונות ועמודים בניהולו, ומחקו את החומרים שהעלה. עם זאת, הוא ממשיך לשדר במאות תחנות רדיו בארה"ב.