הבחירות לרשויות המקומיות ולמועצות האזוריות עוד רגע כאן והמירוץ במטה בנימין מתחמם.

בסביבתו של המועמד ישראל גנץ נרשמת היערכות שיא לקראת החודש שיסיים את מסע הבחירות.

גנץ חורש את יישובי בנימין במהלך החודשים האחרונים ואף מעביר את השבתות בישובים השונים במועצה. מטה הבחירות שלו מדווח כי גנץ מתכונן לישורת האחרונה בסדרת פעולות שייחשפו במהלך החודש הקרוב וכן תמיכות מפתיעות של אישי ציבור ופוליטיקאים מרכזיים, כמו תמיכתו המובהקת של שר הכלכלה, אלי כהן.

הפעולות הללו מתווספות לתמיכת עשרות ראשי ועדי היישובים השונים מרחבי בנימין.

פעולות הקמפיין המתוכננות ילוו בסלוגן "כוח חדש לבנימין" ובסלוגן "ישראל גנץ. מדבר במעשים" אשר יבטאו את יכולת הביצוע המוכחת של גנץ ואת הכוח החדש והצעיר שהוא מביא איתו.

על פי תוכניות העבודה של גנץ, בקדנציה הקרובה, תתבצע השקעה אדירה בכבישים, אשר על פי התחייבותו תשים סוף לפקקים במערב ובמזרח בנימין, פיתוח והשקעה בחינוך, שדרוג מהפכני של שרותי המועצה לתושבים והקמת שלוחה במערב בנימין, השקעה משמעותית בתרבות ובפנאי בכל יישובי המועצה, יישום חשיבה חדשנית בנושא הניקיון ועוד.

ממטה גנץ נמסר, "ישראל גנץ הוא איש של מעשים, לא של דיבורים. והוא נמדד בתוצאות. לא בהבטחות ובנפנופי ידיים. ישראל גנץ הוא היחיד שיכול להצעיד את המועצה קדימה ולהביא אנרגיה וכוח חדש למערכת מורכבת כמו מועצת בנימין, וזאת לאור היכרותו וניסיונו".

העלאת ההילוך בקמפיין היא המשך ישיר לחיבוק והתמיכה הרחבה לה זוכה גנץ מהתושבים הרבים. היום זה כבר ברור, בעזרת השם ב-30 באוקטובר - ישראל גנץ הוא ראש מועצת בנימין הבא".

הכתבה בשיתוף מטה ישראל גנץ