אביגדור ליברמן
אביגדור ליברמןצילום: הלל מאיר/TPS

השר הביטחון, אביגדור ליברמן, מגיב לביקורת החריפה שהשמיע המועמד לראשות עיריית ירושלים, השר זאב אלקין, על דיל בין ישראל ביתנו וש"ס בבחירות המקומיות בבירה.

"אני לא מבין את הקיטורים שלו. קח אחריות ותאמר 'נכשלתי' אחרי שלא הצלחת לקבל את תמיכת הליכוד. צריך להפסיק עם הניסיונות של אדם שנכשל ומתחמק מאחריות, להדביק את האשמה על מישהו", אמר ליברמן הבוקר (חמישי) בגלי צה"ל.

נזכיר כי אלקין אמר אמש כי הודעת התמיכה של ש"ס במועמדותו של משה ליאון, היא חלק מדיל מתוזמן. "אחרי שהכחישו והסתירו במשך חודשים ארוכים,נחשפה תכניתם של דרעי וליברמן שוב לנסות ולהשתלט על ירושלים ולהריץ שוב את משה ליאון שזוכה בכל הסקרים לתמיכה חד ספרתית של התושבים. לצערי,טובת ירושלים אינה עומדת לנגד עיניהם, אלא דילים פוליטיים ואינטרסים זרים המסכנים את עתידנו כאן בירושלים".

"דרעי וליברמן הם אלו שהפעילו לחץ אדיר כדי למנוע ממני להגיש את מועמדותי לראשות העיר ונכשלו. דרעי וליברמן הפעילו לחצים גדולים על ראש הממשלה כדי שלא יתמוך בי ונכשלו. למה הם התאמצו כל כך לפגוע במועמדות שלי? כי הם יודעים, שאני המועמד היחיד שינצח אותם", סיכם אלקין.

אלקין גם לא נשאר אדיש לביקורת של ליברמן. הבוקר הוא השיב לו, "איווט, תהיה גבר ותגיד לירושלמים שהחלטת עם חברך אריה דרעי להשתלט על ירושלים בגלל אינטרסים זרים ודילים פוליטיים על חשבון תושבי ירושלים".

נזכיר כי המועמד לראשות העיר, משה ליאון, הגיב אמש לדברי אלקין ואמר, "זה מאד כואב לגלות שכל מה שיש לך ביד, זה איזה סקר תלוש מהמציאות ותמיכה של איש חשוב ויקר אשר לא יכול לתת לך כלום, כי אין לו כלום לתת לך בזירה המקומית".

"כמה חבל שאלקין מאבד את העשתונות ומתקשה להסתיר את אכזבתו, אך חמור מכך הוא עוסק בהסתה ובפילוג", דברי ליאון.