מנעולן
מנעולןצילום: יח"צ

תחושה זאת עלולה להוביל למחנק בגרון, לרחמים עצמיים, ולגרוע מכל: הישארות מחוץ לדלת ללא מפתח.

במקרים כאלה, לאחר שאנו מתאוששים מרוע הגזרה, אנו דואגים להתקשר למנעולן רכב או מנעולן בבת ים, וזאת על מנת שתוכלו בראשית להיכנס לבית או לרכב. אבל כאשר אתם בוחרים מנעולן בכל מקום למה עליכן לשים לב? כמה דגשים בהמשך.

מנעולנים בבת ים ובאזור המרכז ישנם רבים, ולכן לעיתים אפשר להתבלבל ולבחור מנעולן שאינו מקצועי, מה שיגרום לכם להמתין שעות רבות בצד השני של הדלת. בשל כך חשוב לשים לב כי המנעולן:

מקצועי – וודאו כי המנעולן שאתם שוכרים מקצועי ויש לו את הידע לבצע את כל הפעולות הדרושות ממנעולן כמו החלפת צילינדרים, ניתוק קודן לרכב, תיקון דלתות, פריצת דלתות ללא נזק ועוד. בשל כך תוכלו ליהנות משירות איכותי.

מהיר – כאשר אתם עומדים מחוץ לדלת הבית או הרכב כל דקה נראית כמו נצח. לכן חשוב לבחור מנעולן הזמין עבורכם 24 שעות ביממה ויכול להגיע אליכם תוך חצי שעה עד שעה.

יעיל – וודאו כי המנעולן מבצע את עבודתו ביעילות. אחת הדרכים לדעת זאת היא באמצעות וידוא כי למנעולן ישנה מעבדה ניידת ברכבו. באמצעות מעבדה ניידת יכול המנעולן לשכפל לכם מפתח לבית או לרכב במהירות ולהבטיח את ביטחונכם.

אמין – חשוב לוודא כי למנעולן ישנה תעודת יושר. מנעולנים חייבים בתעודת יושר שמונפקת להם על ידי המשטרה, שכן מקצוע המנעולנות הוא מקצוע רגיש וזאת כי מדובר בפריצה אל מכוניות ובתים של אנשים. מנעולנים מקצועיים מציגים את תעודת היושר שלהם כבר באתר האינטרנט שלהם, ובכך מונעים את הצורך בבירור זה.

לסיכום, כאשר אתם תקועים מחוץ לבית או לרכב, אם אתם זקוקים להחלפת מנעול, אם דלתכם נפרצה – זה הזמן לחפש מנעולן טוב ויעיל באזור שבו אתם גרים, ובכך ליהנות משירות יעיל ומקצועי.