סגן ראש מועצת קריית ארבע-חברון, ישראל ברמסון
סגן ראש מועצת קריית ארבע-חברון, ישראל ברמסוןצילום: חזקי ברוך

ישראל ברמסון, המועמד לראשות מועצת קרית ארבע, הודיע על חבירה לאליהו ליבמן והצטרפות לסיעה אחת.

איחוד זה בא בעקבות קריאתו של ליבמן לכלל מועמדים לראשות המועצה והסיעות השונות להתאחד לפני הבחירות. גורמים בקרית ארבע מעריכים כי הקריאה לאחדות תסחוף ציבור רחב וכי יש עוד מועמדים וסיעות השוקלים להצטרף.

אליהו ליבמן סגן אלוף במילואים מכהן כקב"ט חברון מזה 26 שנים, גדל ביישוב היהודי בחברון, משפחתו מראשוני קרית ארבע והוא זכה לאות הערכה מטעם הרמטכ"ל לאחר שהוקפץ לסייע לקרב בציר המתפללים בחברון והתנדב לשמש כפיתיון ירי, עבור המחבלים כאשר נכנס עם הרכב שלו לתוך הסימטה הצרה.

לפני כשנתיים העיד ליבמן במשפטו של אלאור אזריה ולימד עליו סנגוריה, הוא זוכה לתמיכה רבה מחלקים שונים ומגוונים בקרית ארבע.

ממטה ברמסון נמסר בתגובה כי, "המדובר בהחלטה קשה ולא פשוטה, אך בסופו של יום הכמיהה של הציבור לאחדות מחייבת את כולנו לתת דוגמא אישית. אני מאמין כי הציבור בקרית ארבע ידע להעריך את גודל האחריות וההקרבה לאור הצורך העליון באחדות".

ממטה אליהו ליבמן נמסר כי מדובר ב"בשורה גדולה לתושבי העיר. ישראל ברמסון התגלה כאיש ציבור מהמעלה הראשונה שטובת הציבור לעיניו ולא טובתו הפרטית. כמובן ידינו קוראות לשאר המועמדים והסיעות לחבירה לסיעה אחת וכך בלב אחד כולנו כאחד נלך ביום הבחירות לקלפי, ונצביע בעד האחדות שתנצח".

ממטה מלאכי לוינגר נמסר: "חג שמח לחבריי אליעזר רודריג, אליהו ליבמן ולישראל ברמסון שהסיר את מועמדותו לראשות הקרייה. בע"ה נמשיך להוביל את קריית 4 באחריות ובעין טובה. אני מאחל לכולנו המשך עשייה מבורכת!".