נוצרים מתפללים להחזרת גופות הדר ואורוןTPS

ביום ראשון התקיימה תפילה מיוחדת במסגרתה אלפי נוצרים בכל רחבי העולם נשאו תפילה לשובם של הדר גולדין ואורון שאול.

התפילה נפתחה באוסטרליה, במזרח הרחוק בפיליפינים, טאיוואן והודו, המשיכה לישראל, אפריקה, אירופה והסתיימה בארצות הברית, קוסטה ריקה וברזיל.

בשבועות האחרונים הועברה ביוזמת גורמים פרטיים ובהסכמת משפחת גולדין פניה למספר כנסיות וארגונים נוצריים מזרמים שונים ברחבי העולם בבקשה שיצטרפו ליוזמה בינלאומית לקראת כינוס העצרת הכללית של האו"ם.

בפנייתם ציינו היוזמים כי יום ראשון שלפני כינוס העצרת הכללית ה-23 בספטמבר, יוקדש לתפילה בינלאומית למען תיקון עוול היסטורי וחזרתם של החיילים הישראלים הדר גולדין ואורון שאול שנפלו בעזה.

בפנייתם ציינו עוד כי הדר נפל במארב של ארגון חמאס כשעתיים מכניסת הפסקת האש של האו"ם וכי הארגון ממשיך להחזיק בחיילים שנפלו בניגוד לחוק ההומניטארי הבינלאומי.

"היוזמה נולדה מתוך החשיבות של העולם הנוצרי וההכרה כי השפעתם במיוחד במדינות מסוימות הולכת וגוברת. יש מדינות בהן קשובים מאוד לקול הנוצרי ואין ספק כי יש להם השפעה. לצד זאת, מדובר בסולידריות ובצעד אנושי שיש לו מקום בתיאולוגיה הנוצרית ולפיכך ראינו לנכון לסייע בכך באמצעות היכרותנו וקשרינו עם העולם הנוצרי", מסר עמית ברק מיוזמי הפנייה לנוצרים.

"התגובות לפנייה היו חיוביות, מעל לחמישים כניסות וארגונים נוצריים ממגוון זרמים בנצרות, וגם אנשים פרטיים מרחבי העולם הצטרפו, יזמו והתפללו", אמר עמית ברק והוסיף "בין המדינות מהן הצטרפו כנסיות וארגונים ניתן למצוא את אינדונזיה, הודו, בנגלדש, הפיליפינים, ישראל, קניה, דרום אפריקה, טאיוואן, גאנה, ארצות הברית, בריטניה, גרמניה, קוסטה ריקה, ברזיל ועוד.

פסטור ד"ר וינוד קומר מ - Glory for All Nations Ministries בהודו מסר על היוזמה, "אנחנו כאן בהודו אוהבים את ישראל בצורה עמוקה, גורלנו משולב עם ישראל. ליבנו אתכם, אנו זוכרים את החיילים האמיצים הדר ואורון. אנחנו מתפללים למענם ולמען משפחותיהם. אנחנו אוהבים את ישראל ומתפללים למענה מדי יום".