השר כץ ורעייתו באירוע בביתם
השר כץ ורעייתו באירוע בביתםצילום: דוברות

שר התחבורה והמודיעין ישראל כ"ץ ורעייתו רונית אירחו הערב (שלישי) באירוע סוכות המסורתי כ-4000 פעילי ליכוד בביתם שבכפר אחים.

בין האורחים היו כמה מבכירי הליכוד ובהם יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, השרים חיים כץ, אופיר אקוניס, זאב אלקין, גילה גמליאל ויואב גלנט ראשי רשויות, מועצות וחברי ליכוד.

במהלך נאומו התייחס השר כ"ץ לאירועים האחרונים בסוריה ולמשבר הפלת המטוס הרוסי, "ממשלת ישראל הביעה את צערה בפני ממשלת רוסיה וגם הציגה בפניה את פרטי התחקיר שערך חיל האוויר בנושא, שמוכיח מעל לכל ספק כי לישראל אין כל קשר ישיר, או עקיף להפלת המטוס הרוסי, והאחריות כולה היא על משטר אסד ועל איראן והחיזבאללה, שפועלים להפוך את סוריה לבסיס קדמי נגד מדינת ישראל".

"לא נאפשר לאירן להתבסס צבאית בסוריה ולאיים על מדינת ישראל", הוסיף כץ, "אם איראן לא תבריח טילים ונשק מתקדם לסוריה, לא תארגן מליציות שיעיות שיאיימו על ישראל, ולא תבריח נשק לחיזבאללה דרך סוריה - לישראל לא יהיה מה לחפש בסוריה והיא תחדל מפעילותה, אבל במידה והחתרנות האיראנית לא תיפסק, ישראל תאלץ להמשיך ולפעול בכל דרך כדי להגן על ביטחונה".

לדבריו, "חסן נאסראללה, שותפם של איראן ואסד - משחק באש. אם יפתח באלימות נגד מדינת ישראל- הוא יפגע ולבנון תשלם מחיר כבד ביותר ותחזור דורות רבים אחורה. לא נאפשר לאיים על העורף הישראלי ולפגוע בתשתיות לאומיות בישראל".

השר כ"ץ הוסיף, "בבחירות הבאות, שאני מקווה שתהיינה במועדן בנובמבר 2019, אכן הציבור יגמול ויזכה את הליכוד ב 40 מנדטים ואולי אף יותר, כדי שנוכל להמשיך להוביל את מדינת ישראל בדרך בטוחה, צודקת ונכונה".