ח"כ רחל עזריה
ח"כ רחל עזריהצילום: הלל מאיר/TPS

חברת הכנסת רחל עזריה, שהתמודדה לראשות העיר ירושלים, תודיע הערב (רביעי) פרישה מהמירוץ ועל תמיכתה במועמד זאב אלקין.

עזריה, חברת כנסת בסיעת ''כולנו'' ולשעבר סגנית ראש העיר ירושלים, תכנס הערב מסיבת עיתונאים משותפת עם אלקין שבמהלכה תסביר את החלטתה.

מתנועת התעוררות נמסר בתגובה, "רחל עזריה היתה מועמדת של קומבינה מראשית הדרך. הזהרנו מהיום הראשון, מדובר בריצה פיקטיבית שנועדה לפגוע בסיכויי המועמד הממלכתי היחידי. עזריה מעוניינת רק באינטרסים האישיים שלה ולא בטובת ירושלים. גם הציבור של עזריה לא יקנה את הדיל הזה, ויצביע לנציג היחיד של ירושלים האותנטית - עופר ברקוביץ''.

בשבוע שעבר הודיע שר החינוך נפתלי בנט על תמיכתו באלקין. "ידידי זאב אלקין הוא הבחירה הנכונה לציבור הירושלמי - איש לאומי בעל תפיסת עולם ימנית מובהקת, אשר פעל רבות למען עם ישראל ומדינת ישראל לאורך שנותיו הרבות בזירה הציבורית", אמר בנט.

"כשר לענייני ירושלים ומורשת פעל השר אלקין רבות לקידום מעמדה של עיר הבירה, ואני משוכנע כי ניסיונו הרב ישמש לו לעזר בהובלת העיר בשנים הקרובות".

בנט הוסיף, "אין לי ספק שדווקא זאב, כמי שמבין את המורכבויות והאתגרים שעמם מתמודדת העיר בשנים האחרונות יידע להצעיד את ירושלים קדימה בהצלחה גם בעתיד. הבית היהודי מתייצבת לימינו ותפעל להצלחתו".