"מביאים קול אחר''
"מביאים קול אחר''צילום: יש עתיד

יו"ר מפלגת 'יש עתיד', ח''כ יאיר לפיד, הודיע הערב (רביעי) באופן רשמי על הצטרפותם של משה (קינלי) טור-פז ותהלה פרידמן ל'יש עתיד'.

באירוע בכפר עציון שבו נכחו גם חברי הכנסת עליזה לביא, אלעזר שטרן ופנינה תמנו-שאטה, התייחס לפיד לחשיבות שבאחדות ובהצטרפותם של אנשים ערכיים לפוליטיקה. "'יש עתיד' הוא המקום שבו החברה הישראלית מתאחדת. ישראל בעיצומה של מלחמת ערכים ותהלה פרידמן ומשה (קינלי) טור-פז הם קולות חשובים ומשמעותיים, לא רק בציונות הדתית אלא גם בחברה הישראלית".

פרידמן סיפרה כי "שנים ארוכות אני עובדת ליצירת חיבורים בין הכוחות המתונים במגזרים השונים בישראל ולקידום יהדות שיכולה להיות חיבור בין חלקי החברה במקום נושא למריבה מתמשכת. אני רואה המון שיתופי פעולה יצירתיים, המון דברים טובים שקורים בחברה האזרחית. דברים טובים שנבלמים ונחסמים על ידי המערכת הפוליטית שעסוקה בשיסוי, וליבוי אש. פוליטיקה שמפוררת את החברה.

''יש עתיד היא מפלגה שמבקשת, באמת, להביא קול אחר. הן בזהות המרכיבים אותה והן במטרות אותן היא מקדמת. של שיתופי עולה, של חיים משותפים. של רצון ונכונות להתאמץ לטובת ה'ביחד'", אמרה פרידמן.

צילום: יש עתיד
צילום: יש עתיד

טור-פז שאירח בסוכתו את האירוע אמר "כשהתחלתי להיפגש עם יאיר לפיד ועם מפלגתו מצאתי חבורה איכותית של אנשים ערכיים שמבקשים להשפיע לטובה על מדינת ישראל. הם קיבלו אותי כמו שאני בזרועות פתוחות. אני מאמין ביכולתו וברצונו של לפיד ושל חבריו לדרך וביכולתו להוביל את מדינת ישראל באתגריה החיצוניים והפנימיים.

''מפלגת 'יש עתיד' מייצגת בעיני את דרך האמצע של הרמב"ם. מפלגה ששמה את הנושאים החברתיים במרכז. שנלחמת על נושאי דת ומדינה. שאומרת כן ליהדות התפוצות. כן למתווה הכותל. כן לגיורים שמובילים רבנים בציונות הדתית וכן לאמנת גביזון מדן. אני מאמין ביכולתי להשפיע. ביכולת ליצור חיבורים בין אנשים שונים ממגזרים מגוונים הפועלים יחד לטובת המדינה. ובאפשרות לשמור על ערכי הליבה שלי, כפי ששמרתי עד היום".

ח"כ אלעזר שטרן טען באירוע כי ''הצטרפותם של תהלה ומשה הינה עדות נוספת לפלח ההולך וגודל בציונות הדתית ההולך בדרך של יהדות מקרבת ולא מפלגת".