ארי נשר (במרכז)
ארי נשר (במרכז)צילום: רפי דלויה

רופאי בית החולים איכילוב נאלצו היום (חמישי) לקבוע את מותו של הנער בן ה-17 שנפגע אנושות מרכבו של שחקן מ.ס אשדוד יצחק אספה.

הנער, ארי נשר, הוא בנו של הבמאי אבי נשר. ההורים החליטו לתרום את איבריו. בתאונת הדרכים שאירעה בתחילת השבוע בתל אביב נפצע באורח קל נער נוסף.

ארי ז''ל יובא למנוחות ביום ראשון בשעה 12 בצהריים בבית העלמין של המושב אודים.

''רגע לפני שהלך מאתנו, חגג ארי שלנו יום הולדת 17. אף ילד בעולם לא צריך להסתלק ממנו בגיל 17. ארי שלנו לא היה רק ילד יפה תואר, הוא היה ילד מוכשר, סקרן, שנון וכל כך שמח", ספדו בני המשפחה.

''הוא היה קולנוען צעיר ומוכשר ותמיד ניסה לעזור לכל מי שהיה זקוק לו. הוא חלם להיות פרמדיק בצבא, ובשנה האחרונה התנדב מדי שבוע במד"א. מגיל צעיר ארי עורר בכל מי שסבב אותו את הרצון לחיות ולשמוח וליטול חלק בדבר הנפלא הזה, שנקרא חיים''.

''ארי שלנו נפגע בתאונת דרכים קשה. ברגע אחד עולמנו חרב עלינו. כנגד כל הסיכויים, נלחמנו איתו על חייו עד לרגע האחרון. משאפסה התקווה, החלטנו לתרום את איבריו של ארי בתקווה שיצילו את חייהם של אחרים''.

המשפחה סיפרה עוד, ''ברגעיו האחרונים ארי שלנו היה מוקף במשפחתו ובחבריו הרבים והאוהבים, שבאו לחגוג לו יום הולדת 17''.

התאונה הקשה אירעה בסביבות השעה 3:30 בלילה. הכדורגלן החשוד יצחק אספה פגע בשני הנערים שרכבו על אופניים חשמליים, ונמלט מהזירה. הנהג החשוד נעצר שעה לאחר תאונת הפגע וברח ונחקר במשטרה.

אתמול האריך בית המשפט את מעצרו של הכדורגלן בחמישה ימים נוספים. "קיים חשד סביר למיוחס לחשוד", נימק השופט רועי פרי. "היחידה החוקרת התקדמה בחקירה ונגבו הודעות, לרבות מחבריו של החשוד וכן נעשו פעולות חקירה נוספות‎".

לדברי השופט, "מדובר בנהג צעיר ונהג חדש. נסיבות ביצוע העבירות ולו ברמת החשד הסביר, מתחדדות ומקבלות משנה חומרה לאור העובדה כי מדובר בנהג חדש וצעיר ולאור העובדה שמדובר בנהיגה בשכרות".