הלוויתו של ארי נשר ז''ל
הלוויתו של ארי נשר ז''לPhoto by Roy Alima/Flash90

בית המשפט נענה לדרישת המשטרה ושחרר לתשעה ימי מעצר בית את יצחק אספה, הכדורגלן החשוד בדריסתו למוות של הנער ארי נשר ז''ל.

אספה, שחקנה של מ.ס אשדוד, נחקר כמה פעמים ומשתף פעולה עם המשטרה לאחר שבתחילת החקירה סירב לענות על שאלות חוקריו. סניגורו עו"ד כפיר דור מונה על ידי קבוצתו.

התאונה אירעה בשבוע שעבר, בלילה שבין ראשון לשני. אספה חשוד כי נהג לאחר ששתה אלכוהול, פגע פגע בנשר ז"ל ובחברו שהיו רכובים על אופניים חשמליים ונמלט מהזירה. לצדו של אספה ברכב ישב כדורגלן מקבוצת עירוני קריית שמונה.

נשר ז''ל בן ה-17 הובא למנוחות ביום ראשון האחרון. מאות בני משפחה, חברים ומכרים השתתפו בהלוויה שנערכה בבית העלמין במושב אודים. איבריו של נשר נתרמו על ידי בני משפחתו לאחר שמותו נקבע והצילו את חייהם של חמישה חולים.

"אני מנסה בכל סוף של סרט למצוא משהו להיאחז בו, איזו תקווה. בטרגדיה הנוראה שפקדה אותנו קרן האור היא כל האנשים שבאו להיפרד ממנו בדרכו האחרונה", ספד אביו של ארי, הבמאי אבי נשר.

אמו של ארי, איריס נשר, סיפרה "במהלך השנים קראתי לו קסם כי זה מה שהוא היה - קסם. כשהגענו לבית החולים לא נותר לנו אלא לקוות לנס. הרופאים עשו כל מה שיכלו אבל קסם אי אפשר לזמן. הגיע הרגע שהבנו שאין דרך שהקסם יקרה. היית כל כך יפה ומואר - נתגעגע אליך בכל נשימה כל חיינו".