השופט ברט קוואנו
השופט ברט קוואנורויטרס

התקשורת בארה"ב עוסקת ביממה האחרונה בדיווח חדש של ה"ניו יורק טיימס" על ימיו הצעירים של השופט ברט קוואנו, לפיו השתתף בקטטה בפאב בספטמבר, 1985.

אחד מחבריו של קוואנו לספסל הלימודים באוניברסיטת ייל מאותם ימים, צ'אד לודינגטון, סיפר ב-CNN את הסיפור. לדבריו, הלך עם קוואנו וחבר נוסף בשם קריס דדלי לראות הופעה של להקת UB40 ואחר כך ישבו בפאב.

בפאב התפתחה שיחה עם מישהו לאחר שהשלושה חשבו בטעות שאולי מדובר בזמר של הלהקה. הבחור התרגז וענה בגסות, וקוואנו השליך לעברו את הקרח מתוך כוס המשקה שלו.

השניים החלו להיאבק, וקריס דדלי ניתץ את כוס המשקה שלו על ראשו של האיש הנוסף. המשטרה הגיעה ועצרה את דדלי. השוטרים תשאלו את קוואנו אך לא עצרו אותו.

קוואנו הוא המועמד של הנשיא דונלד טראמפ למלא את הכס הריק בבית המשפט העליון. שתי נשים טוענות שביצע בהן מעשים מגונים בשנותיו הצעירות, בבית הספר התיכון ובאוניברסיטה, בעת שהיה שיכור.

בתקשורת ובקרב פוליטיקאים מהשמאל טוענים שהתקרית מלמדת על אופיו של קוואנו ועל האופן בו הוא מתנהג תחת השפעת אלכוהול. תומכיו של קוואנו אומרים שמדובר בשיא חדש של אבסורד, כאשר עוסקים בהשלכת קרח לפני 33 שנה כעניין שהוא רלבנטי למינויו של שופט.