הגלגל בורוד
הגלגל בורודצילום: לנס הפקות

הגלגל הענק בלונה פארק בתל אביב, הואר הערב באור ורוד, כחלק מקמפיין המודעות הבינלאומי לקידום המאבק בסרטן השד המשותף לקבוצת החברות אסתי לאודר בישראל ולאגודה למלחמה בסרטן, המצוין מדי שנה בחודש אוקטובר.

הגלגל הענק יישאר מואר באור ורוד במהלך כל חודש אוקטובר כחלק מכ- 200 אתרים ברחבי העולם המוארים במהלך החודש וביניהם מגדל אייפל בצרפת, האמפייר סטייט בילדינג בניו יורק, מגדל טוקיו ביפן, אמרון הטאג' בהודו ונמל התעופה של לוס אנג'לס בארצות הברית.

מנתוני האגודה למלחמה בסרטן לשנת 2018 עולה כי כיום חיות בישראל כ – 22 אלף נשים שאובחנו עם סרטן השד. מדי שנה מצטרפות למעגל התחלואה כ – 5,500 נשים נוספות. נכון להיום, האמצעי היעיל ביותר נגד סרטן השד הינו הגילוי המוקדם. ככל שהמחלה מאובחנת בשלבים המוקדמים עולים סיכויי הריפוי לכ-90% ויותר.

אורן רווח, מנכ"ל קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל מסר כי, "קבוצת אסתי לאודר פועלת להעלאת המודעות לסרטן השד מזה 16 שנה. מטרת הפרויקט היא אחת והיא חשובה מכל: להזכיר לכל הנשים בישראל כי בדיקה מוקדמת מצילה חיים. אנו שמחים על הארת הגלגל הענק בלונה פארק גני התערוכה השנה, שנראה ממקומות רבים בגוש דן ובנתיבי איילון ויכול להוות תזכורת ממשית לאלפי נשים ללכת להיבדק".

מירי זיו, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן הדגישה, "חשוב לנו להמשיך ולעורר את המודעות לקידום המאבק בסרטן השד, כל פעילות כזו מצילה חיים. הנכונות של החברות להירתם למאבק בסרטן השד ראויה להערכה ומחזקת את פעילותנו. אני קוראת לכל הנשים להיבדק על פי ההנחיות בהתאם לגיל, ולהכיר את גופן, כך שבכל מצב, אם מתגלה שינוי, חשוב לפנות מיד לרופא ולהתעקש על בירור טיבו"