רוקאביציה הערב מול רעננה
רוקאביציה הערב מול רעננהצילום: ראובן כהן, האתר הרשמי של מכבי חיפה

קר לה בחוץ. כבר זמן רב שמכבי חיפה מתקשה עד מאוד במשחקי החוץ שלה. עם זאת, כשהיריבה שממול זו הפועל רעננה, היא כמעט תמיד מנצחת בבית ובחוץ.

את ניצחון החוץ הראשון שלה בעונה שעברה, אחד משניים בלבד בשנה וחצי, השיגה מכבי חיפה על רעננה, עם 0:3 באצטדיון בנתניה במחזור ה-17. אם זה לא מספיק, אזי הירוקים ברצף של ארבעה ניצחונות במפגשים עם רעננה - הרצף הפעיל הכי טוב שלהם מול יריבה כלשהי בליגת העל.

ולמרות ההיסטוריה, ולמרות העדיפות הברורה וההבדל הגדול בתקציבי הקבוצה ובמסע הרכש שנעשה, הערב (מוצאי שבת) מכבי חיפה לא הצליחה לנצח את הקבוצה מרעננה כשאלה נפרדו בתיקו 1:1 משמים.

החיפאים הגיעו למספר לא מועט של הזדמנויות אך הרבו להחמיץ ולולא שער עצמי של דין מימוני שפתח בהרכב של רעננה בדקה ה-54, הירוקים מחיפה כנראה לא היו כובשים כלל. לצערם, טעות קשה נוספת מתחילת העונה, של שוערם גיא חיימוב בדקה ה-91 הכריעה את תוצאת המשחק ואולי גם את סיום קדנציית האימון של המאמן פרד רוטן כשהוא עם חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון.

במשחק נוסף שהתקיים הערב במסגרת המחזור השישי של ליגת העל בכדורגל, הביסה בני סכנין את הפועל חיפה בתוצאה 0:3 והשיגה את ניצחונה הראשון העונה.

הפועל חיפה, שניצחה את סכנין בשני מפגשי הליגה ביניהן בעונה שעברה, לא מצליחה לעשות היסטוריה ולנצח אותה שלוש פעמים ברציפות ואחרי שסיימה את העונה שעברה עם תואר גביע המדינה, היא כבר חמישה מחזורים ללא ניצחון.