בת מצווה
בת מצווהצילום: pixabay

לא כל יום חוגגים בת מצווה. מדובר באירוע של פעם בחיים שמהווה נקודת ציון משמעותית בחייה של כל נערה ולכן מובן שאתם כהורים, רוצים לארגן בשבילה מסיבה בלתי נשכחת. במקום לסגור תאריך באולם אירועים או לתכנן טיול כיתתי, אפשר לגוון עם רעיונות שונים שלא רואים בכל יום. מה דעתכם על מסיבת בת מצווה בסגנון ספא?

מה עושים במסיבה כזו?

מה משות לספא ול הסרת שיער בלייזר ? את החיסרון של מסיבת ספא לבת מצווה נזכיר כבר בהתחלה, לפני שנעבור לדבר על איך מסיבה כזו מתנהלת. לא קל להפיק מסיבת בת מצווה בספא לכל הכיתה או למספר גדול של בנות, ולכן בדרך כלל נערת בת המצווה בוחרת את החברות הקרובות אליה והן אלו שייקחו חלק במסיבה. אם אתם מרגישים שזה לא מתאים לכם אולי כדאי לחפש רעיון אחר, למרות שיש חברות להפקת אירועים שתוכלו לפנות אליהן וישמחו לתכנן עבורכם גם מסיבה גדולה בסגנון ספא, אך זה יהיה יקר יותר.

אחרי שכיסינו את החיסרון הגיע הזמן להסביר איך מפיקים מסיבת ספא. השלב הראשון הוא לבחור מקום בו תתקיים המסיבה. אם מדובר במספר קטן של חברות אפשר לעשות זאת גם בסלון הבית או בחצר אם יש לכם. אפשרות נוספת היא להזמין מקום במכון ספא הנמצא באזורכם.

השלב הבא הוא לדאוג לחלוקים לכל החברות ולבקש מהן להביא כפכפים. כחלק מהפעילות תוכלו להזמין קוסמטיקאית מוסמכת שתסביר לבנות על חשיבות טיפוח הפנים ותפנק אותם בטיפול קוסמטיקה מהנה. אזהרה: אם לאחת הבנות יש בעיית עור מורכבת או שהיא בעיצומו של טיפול קוסמטיקה רפואית, כדאי לעדכן על כך מראש.

מלבד טיפולי קוסמטיקה לעור הפנים וטיפולי אקנה, אפשר לעשות מניקור ופדיקור ולמרוח לק בצבעים שונים. במהלך האירוע כולו צריך לדאוג לכיבוד ולשתייה, וכדי להתאים לאווירת הספא אפשר להכין או להזמין שייקים ומיצים טבעיים.

בסיום המסיבה, כל ילדה תצא עם שקית קטנה המכילה תכשירי קוסמטיקה המתאימים לגילה, כמו לק בצבעים שונים, אצטון, פצירה לציפורניים וסבון גוף ריחני. שיהיה במזל טוב!