דיאטה
דיאטהצילום: יח"צ

המים מהווים מרכיב חשוב בתפקוד מערכות הגוף וחוסר בשתייה מספקת יכול לגרום לנזקים קלים וחמורים כאחד. כמות המים המומלצת ביום לאדם בוגר נעה בין ליטר וחצי לשני ליטר, כאשר המים ידועים בסגולותיהם הרבות גם בתחום הקוסמטיקה, בשמירה על עור פנים מתוח וקורן. שתיית מים היא הרגל בריא שיתרום לכם רבות, אולם מים הם אינם המשקה היחיד.

תה ירוק

למה צריך טיפולי אסתטיקה וטיפול פנים ? חובבי תזונה בריאה גילו כבר מזמן את התרומה של שתיית תה ירוק לבריאות הגוף, ואם תשימו לב בחלק גדול מהדיאטות ההמלצה היא לשתות מים ותה ירוק. מה מיוחד כל כך במשקה זה? מחקרים מראים על קשר בין שתיית תה ירוק לשיפור מערכת החיסון, זרימת הדם, הורדת רמת הכולסטרול, איזון רמות הסוכר וירידה במשקל. כמו כן, שתיית תה ירוק תורמת לעור בריא ואלסטי, וזו הסיבה שניתן למצוא תה ירוק כאחד הרכיבים בתכשירי קוסמטיקה לטיפוח עור הפנים.

שייק טבעי

מעבר לצבעוניות המגרה של המשקה, הפירות והירקות מכילים מינרלים וויטמינים רבים החיוניים לגופנו, וכאשר טוחנים אותם בבלנדר ושותים מיד, הגוף מקבל את כל מה שהוא צריך בדרך מהנה וטעימה. הכנת שייק מזין ובריא יכולה להיות גם תחליף לארוחת בוקר, ומומלץ לשלב בין פירות וירקות בעלי ערכים תזונתיים גבוהים, כמו סלק, רימונים, חמוציות, ג'וגי ברי, תרד, זרעי צ'יה, תפוח, תפוזים, גזר, בננות, סלרי ואם תרצו גם אגוזים וטחינה.

אם הזכרנו קודם את התרומה של מים ותה ירוק לקוסמטיקה, הרי ששייקים טבעיים יעזרו לכם לשמור על ערנות ולהרגיש אנרגטיים.

קפה

באופן שונה מהמסת שומן בקור בעוד שישנם מחקרים המצביעים על קשר בין שתיית קפה למחלות שונות, הרי שלקפה יש גם סגולות חיוביות רבות. הקפאין ידוע כמונע כאבי ראש ומיגרנות ובדומה למים ולתה ירוק, הוא משמש כרכיב בתכשירי קוסמטיקה המיועדים להעלמת כתמים וטיפול באקנה. קפאין משמש גם בטיפולי קוסמטיקה לאנטי אייג'ינג להעלמת קמטים ושיפור מראה עור הפנים.

בכל תפריט מאוזן מומלץ לכלול גם משקאות בריאים. הכניסו מים, תה ירוק, שייקים וקפאין במידה המומלצת ותוכלו ליהנות מכל היתרונות הבריאותיים הטמונים במשקאות אלו.