בערך כמו זה- רק באוטובוס
בערך כמו זה- רק באוטובוסצילום: iStock

לאחר שכבר ראינו שהקופים השתלטו על הודו, נראה שהם גם מתחילים להתנסות בעבודות מסודרות. נהג אוטובוס בהודו החליט לתת לקוף לנהוג במקומו- והושעה לאחר שסרטון שלו התפרסם.

לפי הדיווח של הBBC ביום שני שעבר, נהג האוטובוס החליט לגוון את שגרת הנסיעה שלו ולתת לקוף לנהוג זמן מה במקומו. למרות שהדבר נראה כחוסר אחריות, 30 הנוסעים שהיו באוטובוס לא התלוננו על הנהג המפתיע וסמכו על הנהג החדש.

אבל נראה שחברת האוטובוסים שמעסיקה את הנהג ראתה את המצב באור אחר, ולאחר שהסרטון של הנהג פורסם ברשתות החברתיות- הוחלט להשעות את הנהג. החברה טענה שלא ייתכן שבטיחות הנוסעים תהיה בידיו של קוף היושב מאחורי ההגה ושהנהג, מר פארקש הפקיר את בטיחות הנוסעים.



עדי ראיה שהיו במקום מספרים שהקוף איננו שייך לנהג ועלה לאוטובוס יחד עם נוסע אחר. אבל, בניגוד לבעליו- הקוף לא הסכים לשבת כאחרון הנוסעים בתוך האוטובוס והעדיף לשבת מקדימה על כיסא הנהג ולסייע בנהיגה.

לאחר שהסרטון הפך לפופולארי החלו צופים רבים למחות כנגד ההחלטה לפטר את הנהג ולטעון שהחברה היתה צריכה להסתפק באזהרה שהרי הנהג השגיח על הקוף כל הזמן. מנגד, אנשים רבים מצדדים בהחלטת החברה ואומרים שלא ייתכן שנהג שהופקד על כ30 נוסעים יחליט לתת לקוף לנהוג במקומו ללא קשר לנסיבות.

מוזמנים לצפות בסרטון ולהכריע בעצמכם: