התקשורת הטורקית שידרה היום (רביעי) קטעים מסרטוני אבטחה אשר מתעדים, לדבריה, את סוכני המודיעין הסעודיים שחיסלו את הפרשן הפוליטי הסעודי ג'מאל חשוגי.

הצילומים מראים את הסוכנים כשהם נכנסים ויוצאים מטורקיה דרך נמל התעופה באיסטנבול, אליו הגיעו בטיסה פרטית. באחד הקטעים נראה חשוגי כשהוא נכנס לקונסוליה, אך אין כל תיעוד של יציאתו ממנה. הצילומים גם מראים מכונית "מרצדס ויטו" שחנתה ליד הקונסוליה ואז נסעה לביתו של הקונסול הסעודי.

מוקדם יותר פורסמו בתקשורת הטורקית תמונותיהם של 15 החשודים המעורבים בחטיפתו של חשוגי, שנעלם לאחר שנכנס לקונסוליה הכללית של סעודיה באיסטנבול ביום שלישי שעבר. חשוגי, שהתגורר באחרונה בארה"ב, ביקש לקבל מסמך שנועד לאפשר לו להינשא לארוסתו.

הטורקים טוענים כי חשוגי נרצח בידי אנשיו של יורש העצר מוחמד בן סלמן לאחר שפרסם מאמרי ביקורת נגדו ב"וושינגטון פוסט", בקשר למלחמה בתימן ולמעצרם של פעילי זכויות אדם. על פי הדיווחים, הטורקים סבורים שהסעודים הוציאו את גופתו של חשוגי מהקונסוליה לאחר שביתרו אותה.

נשיא טורקיה, רג'פ טאיפ ארדואן, דרש שלשום מריאד להוכיח את טענתה כי חשוגי עזב את הקונסוליה הסעודית באיסטנבול כשהוא בריא ושלם. בתגובה הרשתה סעודיה לחוקרים טורקיים להיכנס לקונסוליה ולערוך חיפוש. וושינגטון קראה לסעודיה לפתוח בחקירה בנוגע להיעלמות העיתונאי והנשיא טראמפ אמר שהוא "מודאג" לגבי גורלו.