יחיאל לסרי
יחיאל לסריצילום: פלאש 90

המועמדת לראשות העיר אשדוד הלן גלבר מצטרפת היום (ד') למקהלת המסיתים נגד הציבור החרדי המקומי ובפוסט שהעלתה בדף שלה בפייסבוק היא טוענת שהם "משתלטים על אשדוד", כלשונה.

בפוסט היא תוקפת בחריפות את ראש העיר יחיאל לסרי וטוענת כי בהתנהלותו הוא מאפשר "השתלטות חרדית על אשדוד".

"ראש העיר לסרי לא מוכן לשמור על אופיה הפלורליסטי של העיר", היא כותבת, "נותן העדפה ברורה להשתלטות חרדית על אשדוד ומוכן להתחייב להפוך את העיר של כולנו לבני ברק. זו הבחירה שלו. אני נשארת נאמנה לדעותיי ולתפיסת עולמי", כתבה גלבר.

בתחילת השבוע נחשף סרטון של המועמד אלי נכט המבקש להעלות את אחוז ההצבעה בקרב החילונים באמצעות הסתה נגד הציבור החרדי המבקש לדבריו 'להשתלט' על המרחב הציבורי.

לסרטון מלוהק שחקן המסביר כי במידה ואחוז ההצבעה החילוני לא יהיה גבוה, החרדים יסגרו את הטלוויזיה בשבת, ינותקו מכשירי הסלולר וייקבעו שעות נפרדים לגברים ונשים במרכולים.

ראש העיר יחיאל לסרי הגיב: "אנטישמיות. אין הגדרה אחרת. אוי לבושה שזה קורה כאן באשדוד שלנו". לדבריו, "ראיתי את הסרטון שהוציא מועמד כנגד הציבור החרדי באשדוד. סרטון מלא הסתה ושנאה על גבול האנטישמיות. אמרתי ואני חוזר ומדגיש אשדוד היא עיר של כולם – חילוניים ודתיים עולים וישראלים, שחיים וצריכים להמשיך לחיות ביחד בעיר הזאת בכבוד הדדי. בי נשבעתי, לא ניתן את הנהגת העיר למסיתים וחסרי אחריות שמלבים שנאה ומלחמות אחים. לא במשמרת שלי".