יאיר נתניהו
יאיר נתניהוFlash 90

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, פעיל מאוד ברשת החברתית ובמהלך היממה האחרונה מנצל את הפייסבוק כדי לתקוף את כלי התקשורת ואת עיתונאי השמאל.

הכל החל בפוסט שפרסם אתמול (שלישי) ובו תקף יאיר את הפרשן אמנון אברמוביץ׳ וכינה אותו ״פח אשפה, טיפש, תועמלן סובייטי... עם ישראל שונא אותו״.

עיתונאים רבים כדוגמת גיא פלג מחדשות 2 והדס שטייף מגל״צ מתחו ביקורת קשה על בנו של ראש הממשלה ואף העירו שאולי את המילים שבהן הוא משתמש יאיר שומע בבית הוריו.

אחר הצהריים היום (רביעי) דחה נתניהו הבן את הביקורת הקשה עליו. ״מעניין שכל אותם אנשי תקשורת שמאלנים שטוענים היום שאסור לבקר את אמנון אברמוביץ׳ בגלל שירותו הצבאי, עושים רצח אופי לאבא שלי, משפילים, מבזים, מעלילים עליו ושותים לו את הדם בקשית כבר 30 שנה״.

יאיר הזכיר מעט מעברו של אביו ראש הממשלה: ״קצין בסיירת מטכ״ל שנפצע בחילוץ מטוס סבנה, כמעט נהרג מספר פעמים בשירותו הצבאי ושכל את אחיו יונתן, גיבור ישראל , שאפילו אותו הם מעזים לבזות (כמו בתוכנית של אסף אראל).

״צביעות וסטנדרטים כפולים הם עמודי התווך של השמאל. הסתה של השמאל והערבים = חופש ביטוי, כל התבטאות (גם הכי מכובדת) של הימין = הסתה״, הוסיף יאיר נתניהו בפוסט.

שעה לאחר מכן הוסיף, ״אוקיי אז אם הבנתי נכון את התגובות של השמאלנים, למחבלים שרצחו יהודים, לחנין זועבי ולראשי התנועה האסלאמית בישראל שמתסיסים לאינתיפאדה חדשה חשוב לשמור על חופש הביטוי. אבל לי אין זכות לחופש הביטוי ולהבעת דעתי בפייסבוק כי לפני 3 שנים הייתי במועדון חשפנות...
היגיון של שמאלנים״.