הבית היהודי בלוד - לא לסרוגים בלבד

מטה סיעת הבית היהודי בלוד קיים כנס פעילים מיוחד לקראת הבחירות, בהשתתפות יו"ר המפלגה ושר החינוך נפתלי בנט ושרת המשפטים איילת שקד.

יוסי הרוש, סגן ראש עיריית לוד ויו"ר הבית היהודי בעיר, סיפר כי המפלגה הולכת ומתחזקת בלוד. "כשנכנסנו לתפקיד, כל מי שפנינו אליו ודיברנו איתו זלזל ברשות המקומית. אמרו שאין משילות ולא האמינו לשום דבר שהבטחנו. לנו יש כלל ברזל - אנחנו לא מבטיחים שום דבר שאנחנו לא יכולים לקיים".

אלמז זרו יאלי, מספר 2 ברשימה, הדגישה: "יש לנו נבחרת מגוונת שהיא באמת מייצגת. יש לנו נראות קצת שונה וחיונית כי אנחנו מייצגים הרבה מאוד קהילות".

פנחס עידן, ראש עיריית לוד לשעבר ויו"ר ועד עובדי רשות שדות התעופה, איחד כוחות עם הבית היהודי. "מה שחשוב לנו זה לדאוג לתושבי העיר והתאחדנו יחד עם רשימת הבית היהודי. אני מאמין שביחד נוכל להזיז דברים לטובת העיר. מה צריכה העיר? קודם כל צריך לדאוג שהרוב היהודי כאן יישמר. צריך לדאוג לביטחון האישי של התושבים".

יוחאי מיכאלי, הממוקם במקום החמישי במפלגה, מציין כי "זו רשימה ייחודית. אנחנו רוצים לעשות טוב לעיר וללוד צריך שיהיה וואו. יש מגזרים שונים, עיר מעורבת, צריך לאחד את כולם ולשים את לוד על המפה".

השר נפתלי בנט שיבח את הרשימה ואמר כי יש חשיבות גדולה בעצם ההצבעה עבורה. "הרשימה של הבית היהודי בלוד היא מעולה ומייצגת את כל האוכלוסייה. האירוע כאן הוא לא יהיה מי ראש העיר הבא כי אנחנו יודעים שזה יהיה רביבו. השאלה היא מי ימשוך את החבל לכיוון הנכון. האם זו תהיה הבית היהודי או שמא מפלגות אחרות לגמרי שימשכו לכיוונים לא טובים. על זה הבחירות", סיכם בנט.