נתניהו
נתניהוצילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו מתייחס הערב (חמישי) לסיכול מנהרת הטרור בגבול עזה במהלך היום.

"היום חשפנו מנהרה נוספת, אנחנו בשיטתיות מפרקים את היכולת המנהרתית של חמאס, הם צריכים להבין שלא כדאי לנסות אותנו", אמר נתניהו בסיור שקיים על משחתת אמריקנית שעגנה בנמל אשדוד.

הוא התייחס גם לניסיונות המחבלים לפגוע בישראל בכל הזירות. "אנחנו נחושים לפעול נגד הטרור בכל מקום, למצוא את המרצחים, למצוא את המפגעים - אנחנו פועלים בכל המרחב - סוריה, עזה ובמקומות רבים אחרים שלא אפרט, בכל הנחישות הדרושה כדי לשמור על ביטחון ישראל".

נתניהו סייר במשחתת יחד עם שגריר ארה"ב בישראל, דיוויד פרידמן. "אנחנו כאן בביקור ראשון מזה 19 שנים של משחתת אמריקנית בנמל אשדוד. יש משמעות לביקור הזה. זה מסמל את הברית העמוקה בין ישראל לארה"ב".

"המשחתת הזאת פועלת מול הטרור בסוריה, והברית בין ישראל לארה"ב הדוקה מאוד בכל כך הרבה תחומים, הדוקה במיוחד בתחום הביטחוני. אנחנו נחושים לפעול כדי להגן על עצמנו מול ההתבססות האיראנית הצבאית בסוריה ונגד פעילות הגרורות שלה", דברי ראש הממשלה.

הוא הוסיף כי "הנשיא טראמפ נתן תמיכה מלאה למדיניות שלנו והעובדה שהמשחתת הזאת מבקרת כאן היום זה ביטוי לאותה תמיכה אמריקנית. אני חושב שהמסר הזה נקלט ברחבי המזרח התיכון, ואני חושב שהוא נקלט אפילו מעבר למזרח התיכון".