פרופ' שרון "לסגור את אבו מאזן במוקטעהאלירן אהרון

המומחה לאסלאם, הפרופ' משה שרון, מותח ביקורת קשה על התנהלות מערכת הביטחון בגבול עזה ורומז כי מדובר בתבוסתנות מצידה של ישראל.

"ישראל לא עושה מספיק בעזה. נוצר מצב שפלסטינים פורצים את הגדר, נכנסים עד לעמדות של צה"ל, בוזזים ושורפים אותן. הפיתרון למצב הזה הוא שמי שפורץ גדר - הורגים אותו. פעם זה היה כך, היום אנחנו מפחדים מהצל של עצמנו.

''אנחנו צריכים לפעול כדי להקל את הוראות הפתיחה באש. זה לא רק צורך, אין ברירה", אומר שרון בראיון לערוץ 7.

הוא מוסיף כי גם בשטחי הרשות הפלסטינית ישראל יכולה למצוא את הדרכים להעניש את אבו מאזן על ניסיונותיו החוזרים ונשנים לפגוע בישראל. "את יאסר ערפאת ידעו לסגור במוקטעה. הגיע הזמן לעשות את אותו דבר לאבו מאזן, כך שיהיה במעצר בית, כל זמן שהוא מתבטא באנטישמיות. ברגע שהוא מפעיל את ה-BDS ומשתף פעולה איתו, ברגע שהוא פונה לבית הדין הבינלאומי בהאג ולמוסדות בינלאומיים נגדנו, יש לנו דרכים רבות לפעול נגדו ונגד החברים שלו".

"אפשר לסגור אותו שם ואם יש צורך בכניסה צבאית, אז צה"ל ייכנס לרמאללה ויעשה זאת", אומר פרופ' שרון.

הוא טוען שישראל צריכה להעניש לא רק את אבו מאזן אישית, אלא את כל הפלסטינים שמנסים להוציא את דיבתה רעה.

"אנחנו צריכים להעניש את הרשות הפלסטינית, על כל דבר שהיא עושה. לדוגמא, הפלסטינים מפעילים מערכת חינוך שכולה אנטי-ישראליות ואנטישמיות, כולל אבו מאזן. הדבר החשוב ביותר שצריך להיות הוא, שאם יש לנו מצב שבו הפלסטינים אינם ממלאים את תפקידם ומסדרים את מערכת החינוך שלהם כמו שצריך, אנחנו נעניש אותם במלוא החריפות", מסכם שרון.