בנט: ''אנחנו מושכים ימינה, ליברמן מושך שמאלה"

שר החינוך נפתלי בנט (הבית היהודי) נאם הערב (ראשון) בכינוס של מרכז מפלגת הבית היהודי ברמת גן, במהלכו אושרו שינויים בחוקת המפלגה שמקדם בנט.

לאחר שאושרו השינויים בחוקה, עלה בנט לבמה ואמר ''ככה נראית מפלגה דמוקרטית, נושמת ובועטת. נולדתי לשני הורים לא דתיים ואפילו לא מסורתיים, וגם כשהגיעו לארץ היו רחוקים מכל זיק למסורת.

"התורה לא שייכת רק לדתיים והמסורת היהודית, קידוש ובר מצווה לא שייכים רק לדתיים, זה נכס של כל עם ישראל. יש ניסיון של השמאל הקיצוני להדיר כל סממן של מסורת. אני כשר חינוך ינגיש לתלמידים מי היו האבות, מי היו חז''ל, איך נראה דף גמרא ולעולם לא נגיד לאנשים במה להאמין. אנחנו כאן להחזיר את הנשמה היהודית לעם ישראל.

מרכז "הבית היהודי" אישר שינויים בחוקת המפלגה

"שמעתי שיש מקומות שמפסיקים לעשות 'אבא ואמא של שבת' בגלל דיבורים על 'הדתה'. לא נכפה אבל תפקידנו להגיש את המסורת. אני גאה להיות חלק מהמפלגה הזאת. יש כאן אנשים שעכשיו הצביעו נגד אישור החוקה וזה בסדר. לא חייבים להסכים. יש לנו את הסיעה הכי אידיאליסטית בכנסת'', הוסיף בנט.

לדבריו, הבחירות הבאות לכנסת לא יהיו על זהות ראש הממשלה הבא, ''זה יהיה נתניהו. הבחירות יהיו האם הבית היהודי ינצח וימשוך לימין או שאנחנו נצביע ימין ונקבל שמאל.

"אנחנו מושכים ימינה וליברמן, כולנו ויש עתיד מושכים שמאלה. הגיע הזמן להצביע ימין ולקבל ימין והציבור יבין שאנחנו נהיה השותפים הבכירים בממשלה", סיכם יו"ר הבית היהודי.

השר בנט בראיון לערוץ 7 בועידת הבית היהודי