השר כץ תומך בישראל גנץיח"צ

שר המודיעין, התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ (הליכוד), הודיע היום (שלישי) על תמיכתו בישראל גנץ המועמד לראשות המועצה האזורית מטה בנימין.

״אני מצפה כבר להוביל יחד עם ישראל גנץ את כל חיבור המועצה לכל מערכת הכבישים והתחבורה הציבורית, ולהמשיך ביתר תנופה את כל מה שעשינו ביחד בשנים האחרונות״, אמר כץ.

שר התחבורה פרסם היום סרטון תמיכה במועמדותו של גנץ, "אני רוצה לאחל הצלחה לישראל גנץ בהתמודדות על תפקיד ראש המועצה האזורית מטה בנימין. מועצה חשובה, מהגדולות בארץ, יש הרבה מאוד עבודה לעשות. אני מכיר אותך משנים של עבודה משותפת ובטוח שאתה יכול לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר.

''אני מצפה כבר להמשיך ולהוביל ביחד את כל חיבור המועצה לכל מערכת הכבישים, תחבורה ציבורית, וכל מה שעשינו ביחד בשנים האחרונות ביתר תנופה" אמר השר כץ.

גנץ מסר בתגובה: ״מודה מקרב לב לחברי שר התחבורה ישראל כץ. אני יודע שהוא יהיה שותף מלא להתחייבות שלי לתושבי בנימין לשים סוף לפקקים״.

תמיכת כץ מגיעה זמן קצר אחרי פרסום תמיכת יו״ר הוועדה המוניציפלית בליכוד ח״כ דוד ביטן שהצהיר כי מפלגת הליכוד וראש הממשלה נתניהו תומכים בישראל גנץ לראשות המועצה באזורית בנימין.

"הצביעו ישראל גנץ, ממשלת הליכוד מאחוריו"

.