השרה גמליאל בקרני שומרון
השרה גמליאל בקרני שומרוןצילום: יח"צ

השר לביטחון הפנים ולנושאים אסטרטגיים, גלעד ארדן (הליכוד), סירב לבקר או לקיים סיורי עבודה מקצועיים במועצה המקומית קרני שומרון, על אף פניות חוזרות ונשנות.

למעלה מ-2,000 משפחות ו-7,000 תושבים מתגוררים כיום בקרני שומרון. המועצה כוללת בתוכה חמש שכונות: גינות שומרון, קרני שומרון, נווה מנחם, אלוני שילה ורמת גלעד.

ראשי היישוב פנו עשרות פעמים ללשכתו של השר לביטחון הפנים בשנים האחרונות וביקשו ממנו להגיע לסיור מקצועי ואף להשתתף בשורת האירועים לציון 40 שנה להקמת קרני שומרון, אולם אף אחת מהפניות לא קיבלה מענה.

בשלוש השנים האחרונות ביקרו בקרני שומרון נשיא המדינה ראובן ריבלין, ראש הממשלה בנימין נתניהו וכל שרי הממשלה, בהם שר הביטחון אביגדור ליברמן שסייר בקרני שומרון רק בשבוע שעבר.

ראש מועצת קרני שומרון יגאל להב אמר כי ״אחרי חמש שנים בתפקיד ואינספור שיחות עבודה ופגישות עם שרי הממשלה שמצעידים יחד איתי את קרני שומרון, אנחנו מקדמים מרכז חירום אזורי שיכלול צוותי מד״א, כיבוי אש ומשטרה, ולצערי הרב בנושא הזה ובנושאים אחרים אנחנו לא מצליחים להביא את השר ארדן לסיור כדי להתרשם מהצמיחה האדירה של קרני שומרון״.

מלשכת השר ארדן נמסר בתגובה: ״אנו מופתעים מהפניה שכן השר ארדן ביקר עשרות פעמים ביו"ש וכן נפגש מספר פעמים עם כלל ראשי הרשויות ביו"ש על מנת לדון בנושאים המקצועיים ולסייע ככל הנדרש. השר ארדן נפגש עם ראש המועצה בשנה שעברה ואף הזמין לאחרונה את ראש המועצה לפגישה עם מנכ"ל המשרד לבטחון הפנים.

״השר לביטחון הפנים ולנושאים אסטרטגיים גלעד ארדן נמצא בקשר מצויין עם כלל ראשי המועצות ביהודה ושומרון ופועל רבות על מנת להגן על תושבי יו"ש מפני החרם על מוצרים המיוצרים ביו"ש וכן על מנת לתת מענה לכלל הצרכים הביטחוניים והשוטפים שבתחום סמכות המשרד לביטחון הפנים ולנושאים אסטרטגיים. השר ישמח לבקר במועצה ויעשה זאת ברגע שיתאפשר״, לשון התגובה.