לפיד בבאר שבע: הבית של סינוואר והנייה צריך להיות הרוס הבוקר

יו״ר מפלגת יש עתיד ח״כ יאיר לפיד, ביקר היום (רביעי) את בני המשפחה שביתם בבאר שבע נפגע הלילה מרקטה ששיגרו מחבלים מעזה.

לפיד אמר מחוץ לבית שבו פגע הטיל, ״הבית הזה מאחורי - ככה צריך היה היום בבוקר להיראות הבית של יחיא סינוואר. ככה צריך היום בבוקר להיראות הבית של איסמעיל הנייה, ולא הבית של משפחה שבה אימא במקרה הורידה בזמן את שלושת הילדים שלה לחדר המוגן״.

״לצה"ל יש ארגז כלים גדול ורחב וצריך להשתמש בכולו היום בעזה״, הדגיש לפיד. ״החמאס צריך לשלם מחיר יקר. החמאס הוא הכתובת. מה שאנחנו רואים עכשיו זה תוצר של ממשלה שבעצם כמעט חמש שנים לא החליטה מה המדיניות שלה. כשהממשלה לא מחליטה מהי המדיניות שלה, התוצאה היא שכל טיל טועה קובע את המדיניות של המדינה ושל צה"ל״.

״התוצאה היא שאבו מאזן מוביל אותנו למלחמה נגד רצונה של ממשלת ישראל. ראש הממשלה צריך להגיד לנו מהי המידניות שלו בעזה. להפסיק להסתתר מאחורי המלחמות חסרות האחריות של בנט וליברמן ולקחת אחריות״.

ח''כ לפיד הוסיף, ״כמו שהוא יודע לבקש קרדיטים על הצלחות, שייקח אחריות על כישלונות ויתחיל מהלך מסודר, כמו שהצעתי לו לפני ארבע שנים, של שיקום עזה תמורת הפירוז שלה ושל מהלומות קשות יותר כלפי החמאס״.

״בנושא הזה אני ימינה מהממשלה. אני חוזר תסתכלו על הבית הזה ותשאלו את עצמכם למה הבית של יחיא סינוואר לא נראה ככה היום בבוקר", הוסיף יו"ר מפלגת יש עתיד.