קריית שמונה: אישה מפריעה לנאום רה''מ

אלי זפרני, חבר מועצת העיר קרית שמונה מטעם הליכוד, תוקף את הפעילה שהתפרצה השבוע לנאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בעת חנוכת המרכז הרפואי החדש בעיר.

"הגברת אורנה פרץ היא פעילה פוליטית, מזוהה עם תנועת כולנו של משה כחלון והיא פשוט ביזתה את ראש הממשלה ואת כל תושבי קריית שמונה", אומר זפרני בשיחה עם ערוץ 7.

''כל זה בזמן שראש הממשלה הספיד את חברו הטוב יעקב וינרוט שהלך לעולמו באותו בוקר, פשוט בושה וכלימה שכך עושים לראש הממשלה בזמן שהוא מספיד את חברו הטוב".

זפרני מוסיף, "אני רק רוצה לשאול - אם משה כחלון היה מגיע לאותו טקס האם גם אז היא הייתה עושה את מה שהיא עשתה? והתשובה היא לא. מכיוון שמי שדאג לפתיחת המרכז הרפואי ולתקציבים של המרכז הרפואי שישרת את קריית שמונה ואת האזור זה בנימין נתניהו וסגן השר ליצמן".

זפרני מספר על הכרותו השטחית עם פרץ. "אין לי קשר איתה, אני מכיר אותה מהעיר כאחת שכל הזמן כותבת נגד מי שלא חושב כמוה. אורנה פרץ היא לא ליכודניקית, היא נמצאת בכנסים של 'כולנו' ויש תמונות והוכחות, רואים אותה בכנסים של תנועת כולנו, זו הייתה פרובוקציה".

ההתנפלות של כלי התקשורת על ראש הממשלה ממש לא הפתיעה אותו. "על כל מילה שנתניהו יוציא תמיד ינסו לעשות מזה טרראם אחד גדול. אבל אם זה היה אחד ממנהיגי השמאל אני מבטיח לך שבכל הרשתות והמדיה היו מגנים אותה בצורה חריפה. אבל כשזה קשור לבנימין נתניהו ולרעייתו שרה אז כנראה הכל מותר בתקשורת הישראלית".

זפרני מקווה שהליכוד ייבחר שוב בבחירות לראשות העיר, "אנחנו עובדים קשה כפי שעבדנו בחמש השנים האחרונות. ראש הממשלה דאג לתכנית נקודתית לקריית שמונה, 222 מיליון ש"ח, כדי להמשיך לפתח את העיר. הקמנו את שכונת יובלים ואנחנו בנושאי השקעה בחינוך מספר אחת בארץ.

''קריית שמונה מתפתחת כי אנחנו יודעים לעשות את הדברים כמו שצריך. ראש העיר ניסים מלכה מכהן ובעזרת ה' הוא יבחר שוב'', מסכם זפרני.