אריה דרעי
אריה דרעיצילום: Yaakov Lederman/Flash90

יו"ר ש"ס שר הפנים אריה דרעי כינס את חברי הכנסת של המפלגה ונציגי ש"ס ברשויות המקומיות, בעקבות פסילת מועמד 'דגל התורה' וש"ס לראשות אלעד, יצחק פינדרוס.

בפתח הכינוס נאם ח"כ ינון אזולאי שאמר כי העותרים נגד פינדרוס ביזו את גדולי התורה. "העיר אלעד המומה ומזועזעת מביזוי גדולי הדור שליט"א, מההליכה לערכאות ומהפעלת חוקרים פרטיים תוך כדי חילול שבת וחג... ועוד שיטות מבישות שאין כאן המקום לפרטן, והכל כדי לשמור על הכיסא והשלטון".

בדבריו תקף: "מתנהל פה בעיר שלטון פחד. שלטון של פילוג. שלטון של הסתה וזריעת מחלוקת. כבר בקדנציה הקודמת נעשו מעשים חמורים ובלתי חוקיים על מנת לגנוב את העיר אבל שתקנו. לא עוד. בחירות מנצחים אך ורק בקלפי".

גם דרעי הטיל דופי בתוצאת הבחירות הקודמות בעיר. "היתה כאן מערכה לא פשוטה, לא קלה, הייתי כאן הרבה ימים ולילות, ולצערי הרב ואמרתי, אדבר באיפוק גדול מאד – לקחו לנו את הבחירות בדרכים לא דרכים. הבחירות והתוצאות של הבחירות לא היו תוצאות אמת, יש לנו על זה הוכחות, והציגו לי את כל ההוכחות.

"ואנחנו החלטנו, אחרי שהתייעצנו עם גדולי התורה, שלמען האחדות שלא יהיה חילול השם חלילה וחס, שלא להוציא דברים החוצה, שלא לסבך אנשים – החלטנו להתאפק, והחלטנו ביחד, ברק זוכר, זה היה במשרד שלי, החלטנו להתאחד, לא כדי להיות אופוזיציה ולטרפד את עבודת העיר.

"אמרנו, אנחנו ייסדנו את העיר הזאת, אנחנו מחויבים לתושבים, ולכן אנחנו מחויבים, אין מה לעשות. למרות שלקחו לנו את הבחירות, אנחנו לא נהרוס ונגיד תמות נפשי", הוסיף דרעי.