ברמן וסמוטריץ'
ברמן וסמוטריץ'צילום: גיא אפרים

השבתון השנתי של עובדי 'OU ישראל' נערך בשבת האחרונה בגבעת וושינגטון בהשתתפות הרב שמואל אליהו, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי) ומנכ"ל 'OU ישראל' הרב אבי ברמן.

כ-200 עובדי OU ישראל ובני משפחותיהם הגיעו מכל רחבי הארץ כדי להשתתף בשבת המיוחדת.

ח''כ סמוטריץ' אמר במהלך השבת כי "אנחנו צריכים לטפח את תלמידי הישיבה שלנו ולאפשר לישיבות לגדל גדולי דור, כי הם אלו שיובילו את כל המחנה. הציבור הדתי לאומי הגיע למקום של הנהגה ועשייה בזכות הכוח של הקדושה שהניע את כל המפעלים הגדולים של ההתיישבות, הגרעינים התורניים ומערכת החינוך, הכל הובל על ידי תלמידי חכמים. לכן, חשוב להצמיח גדולי דור שיתנו כוח לכל 90% מהציבור שפועל בעולם המעשה".

הראל חצרוני, מייסד 'הזולה של חצרוני' מבית OU ישראל, אמר כי "אנחנו צריכים לחנך את הנוער לאהבת ה', ולעבודת ה' מאהבה, וממילא מתוך שהנוער יצמח על אהבת ה', יגדלו ממנו גדולי תורה ולפני הכל אנשים טובים וערכיים מלאי דרך ארץ ואהבת הבריות".

בסיום השבת אמר הרב אבי ברמן כי "השבת המרוממת והמלאה בתוכן שחווינו השבת, נותנת לנו כוח לכל השנה לגדול ולצמוח עם הפרויקטים המבורכים של 'OU ישראל'. מילאנו מצברים כדי לא לוותר על אף יהודי בעולם, אם זה בכשרות, אם זה בעבודה עם בני נוער ואם זה בעבודה עם אנשים עם צרכים מיוחדים".